Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tulee kohta lasten kanssa mummolasta ja sain lenkillä

Vierailija
28.08.2011 |

järkyttävän närästyskohtauksen kun niitten kotiinpaluun aiheuttama tukahdutettu vitutus yhtäkkiä oikein vyöryi tajuntaan. Olen palvonut joka ikistä sekuntia tästä viikonlopusta. Viimeisten tuntien aiheuttama valtaisa vitutus vaan nollaa koko jutun ja trust me, yritän olla ajattelematta asiaa ja silti se myllää alitajunnassa koko ajan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sinähän rakastat sitä yhteistä aikaa perheesi kanssa ja et hyväksy miehesi edes käyvän baarissa, ei yhtenäkään iltana.

Vierailija
2/12 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehditkö vielä alta pois? Kamat kassiin ja menoksi, ilmoittelet itsestäsi sitten ensi viikolla :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit on muksut jo omissa menoissaan ja kun äijän vielä usutat kaverin luo juomaan kaljaa ja kattomaan urheilua telkusta, niin sulla on aina illat pitkät omaa aikaa. Senkin vuoro siis tulee, nou hätä.

Vierailija
4/12 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos kävisi, saisi mun puolesta mennä.

Vierailija
5/12 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen äiti on kuollut ja omaan isään välit poikki eli en saa koskaan olla yksin, jos ei kauppareissuja tms. lasketa!!!!

Vierailija
6/12 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tekis mieli rääkyä, kun rääky vaan tulisi, mutta kun ei tule. Pala kurkussa on vuoren kokoinen. Kyllä tää tästä, kun pakko on. T. ap

Vierailija
7/12 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa ketjussa itkette että mies ei saa olla yhtäkään iltaa pois kotoa ja nyt märisette että kun ei ole vapaa-aikaa että mies olisi pois.

Vierailija
8/12 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmettiiks ne kakarat sun pillustas tuli sun elämääs rasittamaan! Ja se saatanan mies joka sun elämääs tunki...

Vierailija
9/12 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että av-mamma hunningolla oli lenkkipolun varressa saanut kyytiä odotellessaan perhettään mummolasta...

Vierailija
10/12 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä en haluaisi olla hetkeäkään erossa perheestä.

Ihan kamalaa kun vanhimmat pojat on jo aikuisia ja kohta pois kotipesästä :(

Vierailija
11/12 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko ne +mies muuten vaan hankalia?

Vierailija
12/12 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että av-mamma hunningolla oli lenkkipolun varressa saanut kyytiä odotellessaan perhettään mummolasta...

minäkin odotin. Mutta sitten ketju paljastuikin näin tylsäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi