Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkästä aikaa minkälaisia fantasioita teillä on?.

Vierailija
28.08.2011 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden miehen kanssa.. Ai että se varmaan tuntuisi niin hyvälle!

Toinen fantasia on bilispöydällä seksin harrastaminen. En tiedä mikä siinä ajatuksessa on, mutta kiehtoo aivan mielettömästi.

Vierailija
2/10 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastan 2N+M kimppaa kahden tuntemani naisen kanssa.

Toinen fantasia on että kuvaan puolituttua ystävätärtäni ja kuvaussessio villiintyy...

Kolmas fantasia on että harrastan naispuolisen esimieheni kanssa kiihkeää seksiä hänen suuressa työhuoneessa työpöydällä, työtuolilla, neuvottelupöydällä.

M46

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin rakastella charmikkaan, hiukan vanhemman miehen kanssa. Ei mitään extremeä, mutta jokin semmoisessa tyylikkäästi harmaantuneessa miehessä on, mikä vetää puoleensa.

Ja ehkäpä elämänkokemus, sekä kokemus naisen kohtelussakin plussaa. En siis puhu mistään eläkeikäisistä, vaan semmoisista max 15v itseäni vanhemmasta ;)

Toinen fantasiani on hiukan riettaampi.

Olisin mökillä mieslauman kanssa, ainoana naisena.

Ei mitään ryhmäsessioita, mutta vuorotellen saisin nautiskella eri miehistä.

Edestä ja takaa, sivusta ja makaa ;) Komeita ja kiimaisia miehiä, erilaisine varustuksineen...grr!

N39

Vierailija
4/10 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun fantasia on että joku tulisi kuvaamaan mun ja vaimoni puuhia. Kuvaaja riisuutuisi ja tulisi sängylle mukaan, aluksi viereen katsomaan ja runkkaamaan ja sitten osallistumaan mukaan.

Vierailija
5/10 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin rakastella charmikkaan, hiukan vanhemman miehen kanssa. Ei mitään extremeä, mutta jokin semmoisessa tyylikkäästi harmaantuneessa miehessä on, mikä vetää puoleensa.

Ja ehkäpä elämänkokemus, sekä kokemus naisen kohtelussakin plussaa. En siis puhu mistään eläkeikäisistä, vaan semmoisista max 15v itseäni vanhemmasta ;)

Toinen fantasiani on hiukan riettaampi.

Olisin mökillä mieslauman kanssa, ainoana naisena.

Ei mitään ryhmäsessioita, mutta vuorotellen saisin nautiskella eri miehistä.

Edestä ja takaa, sivusta ja makaa ;) Komeita ja kiimaisia miehiä, erilaisine varustuksineen...grr!

N39

Heippa, sellainen että naiset olisivat 69 asennossa, pitkät nahkasaappaat ainoastaan jaloissa voisin nussia toista pilluun jonkinaikaa, hetken päästä naiset vaihtaisivat osia. Nussisin niin pitkään kunnnes kullini alkaisi syöstä spermaa, ja vetäisin kullin pillusta joka ensin roiskuisi toisen pilluunpäälle ja toisen naisen kasvoille.M45.

Vierailija
6/10 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suudellaan ja kosketellaan toisiamme joka paikkaan. Puhutaan höpöjä ja söpöjä rakastuneiden juttuja. Iho, tuoksu ja maku kertovat, että hän on siinä ja haluaa. Tunnen ja kuulen kuinka hän nauttii mun käsissäni, ja lopulta laukeaa mun käteni ympärille. Ehkä useammankin kerran. Ja sitten hän tekee sen saman mulle. N36

Vierailija
7/10 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saisin naisen joka jaksais useita kertoja putkeen ja antaisi antaa suuseksiä pitkään ja hartaasti. Mielellään jonkun itseäni vanhemman naisen jonka kanssa panna oikein kunnolla.

Aikaisemmat naiset ei oo kukaan ollu innostunut suuseksin saamisesta ja itseä kiihottais kovasti antaa suuta ja sen jälken "keppiä" kanssa kun on sopivasti kostuttu:P. Semmosta kun sais... :)

Vierailija
8/10 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluisin katsella kun joku vierasmies nai mun vaimoa, paljaalla - molemminpuoliseen orgmiin saakka... no ok toi on sarjassa mahdoton. mutta sitten muutama fantasia joka voisi jossain olosuhteissa toteutua. Haluisin nimittäin saada omalta vaimolta pillun karvattomana -tyyliin parikertaa vuodessa... ja joskus sukat sukkanauha virittelyt ja leluleikit piristäisi arjen harmautta pirusti..

Vierailija
9/10 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin naida jonkun vaimoa/naisystävää tämän katsellessa. Haluaisin naida oikein pitkään ja kunnolla ja lopuksi laueta sisään. Jotenkin vaan kiihottaa ajatus jonkun itseäni vanhemman rouvan pano niin että mies kiimasena katsoo vieressä :).

Vierailija
10/10 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykksöfantasiani tällä hetkellä on, että minulla olisi "salarakas", jonka luo menisin S/M-sessioihin. Leikki alkaisi jo ovella, minä olisin alistuva, ja mies kiusaisi minua orgasmin partaalle mahdollisimman pitkään. Siinä sivussa hän saisi sitoa minut köydellä ja käsiraudoilla ja antaa piiskaa. Haluaisin anella häntä lopettamaan, ja anella häntä panemaan minua. Voisin käydä miehen luona aina, kun tunnen tarvetta alistua kunnolla. Tämä fantasia sai alkunsa siitä, että se oli lähellä toteutua...

Toinen suosikkini on seksi naisen kanssa. Kehitän mielessäni usein tilanteita, jossa joku tuttu nainen saa tietää, että haluan suudella häntä, ja suutelee sitten minua. Kätemme alkavat vaellella toistemme vartaloilla, vaikka olemmekin hiukan hämillämme. Hetken kuluttua uskaltaudun siirtämään käteni hänen paitansa alle, ja suutelen hänen kaulaansa. Seuraavaksi olemmekin pian jo alasti ja siirrymme sohvalle nuolemaan toisiamme. Saatuamme orgasmit makaamme sohvalla alasti toisiimme kietoutuneina ja "naureskelemme" yhdessä kokemuksellemme. Tämä fantasia saattaa pian toteutua, sillä olen jutellut asiasta erään ystävän kanssa, ja ilmassa oli semmoista värinää, että ensi kerralla voi jo jotain tapahtua:) Ihan noin yleisestikin olen aina katsellut monia ystäviäni sillä silmällä ja haaveillut heistä, pervoko sitten lienen;) "If they only knew."

N33