Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Millainen nainen on "hyvä sängyssä"? Mikä on sinusta kiihottavaa?

Vierailija
28.08.2011 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä suutelija. Nainenhan osaa antaa, mutta kuka osaa ottaa, se onkin eri juttu! Moni hyvä suutelija osaa ottaa miehen! ;) Mikä sen ihanemepaa kuin nainen ottaa miehen (siis panee miestä). Yleensä mies tekee fyysisen työ! Olen huomannut että heppa tytöt on tässä ihan mahtavia! Ja tarkoitan siis täysi ikäisi tytsyjä!

Sitten kun on saanut heppa-tyttöä niin voi sanoa totuuden ;)

Vierailija
2/6 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, vaimoni on sängyssä seksipeto, seksissä ei kumpikaan jää ilman orgasmia oikeastaa kaikki on kiihottavaa.M45 :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nimittäin nautin just ratsastamisesta ja kunnolla jalkaterät sängyllä eikä mitään polvillaan hytkymistä. Mies vaan ei kestä sitä kunnolla kovinkaan pitkään vaan laukiaa melko äkkiä. Monesti siinä on hyvä hyväillä itelleen nautinto ja toisella on hyvät näkymät... Mutta muut asennot sitten ei mua enää kiinnostakaan kun tuo tuntuu niin hyvältä, tai no ehkä kunnolla kovin otettuna takaapäin, ykköseen tai kakkoseen ja mielellään saa kiskoa tukasta samalla.

Vierailija
4/6 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukutaito on kohta kadonnut kokonaan maailmasta.

Vierailija
5/6 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi nimittäin mielenkiintoista kuulla oikeita mielipiteitä minkälainen nainen on hyvä sängyssä.

Vierailija
6/6 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että rakkaus ratkaisee, eli rakas nainen joka rakastaa sinua, eli tunne puoli on avain asemassa, eli jos tunnet että nainen rakastaa sinua ja nauttii sinusta. Halaa, silittää, suutelee, koskettelee jne, ei mitään teknisiä kikkoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä