Kokemuksia OYSSI:n perhehuoneista?
Olen siis menossa synnyttämään ja saamme perhe huoneen, millainen se sitten on? Pitääkö miehen olla koko ajan siellä?
Kommentit (8)
tiedän että saan perhehuoneen, koska minulla on c-hepatiitti. Niin se on syy perhehuoneen saamiseen.
tiedän että saan perhehuoneen, koska minulla on c-hepatiitti. Niin se on syy perhehuoneen saamiseen.
Vai että huumeita olet käyttänyt ja piikittänyt, mitä ja milloin?
Huumeita en ole käyttänyt ikinä! C-hepatiitin sain n.10 vuotta sitten kun otin tyhmänä nuorena teininä tatuoinnin ulkomailla..
vai pitääkö miehen tuoda omat ruuat kotoa?
Huomioidaan sitten siinä laskussa joka jälkikäteen kotiin postitetaan. Me olimme kolme vuotta sitten perhehuoneessa kun esikoisemme syntyi, ja oikein hyvät muistot jäi! Onneksi oli huone vapaana silloin iltamyöhällä kun salista pois pääsimme, tuuristahan se on kiinni (paitsi ei ilmeisesti sinulla). Eihän se nyt toki mikään hotelli ole, mutta ei mulla kyllä ole mitään valittamistakaan :).
Kokemuksia on 9 vuoden takaa, oma huone jossa on oma vessa ja oma rauha, käytävän päässä oli jääkaappi josta sai hakea ruokaa itselle jos halusi ja osa äideistä vei sinne itse pumppaamaansa rintamaitoa desinfioiduissa pulloissa tarjolle jos jollakin ei tule omaa maitoa ja haluaa syöttää vauvaa, oli myös mahdollisuus antaa vauva hoitajien hoidettavaksi jos halusi omaa rauhaa ja ei tarvi miehen olla koko ajan siellä.
oma rauha. Hyvät muistot jäivät.