Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla koskaan kokonaista kivaa päivää? Sellaista, että nukkumaan

Vierailija
27.08.2011 |

mennessä ajattelet, että olipa mukava päivä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaan niin rakastan olla eksoottisissa maissa ja ihmetellä sitä kaikkea.

Kotimaassakin tällaisia päiviä on, mutta ehkä sitä ei tule niin ajateltua.

Vierailija
2/6 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä-helmikuussa päivistä 99% on sellaisia.

Maalis-toukokuut ei ole kovin vahvoja mulle, mut muuten siis olen tosi tyytyväinen elämääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kiva päivä ei tule siitä, että tapahtuu jotain todella hienoa. Kiva päivä tulee aivan tavallisista asioista. Kiva päivä on silloin kun mitään ikävää ei ole tapahtunut. Minulla on hyvä elämä. Mies on ihana, lapset suloisia ja terveitä, tykkään työstäni ja koti on paikka, jossa viihdyn. Tänäänkin on ollut mukava päivä :)

Vierailija
4/6 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri kesälomalla:) Mutta on niitä muulloinkin. Eikä tarvitse olla mitään hirveän suurta extraa, monesti onni koostuu pikkuasioista.

Vierailija
5/6 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkena työpäivät ovat usein hankalia -olen yläkoulun opettaja, mutta eivät aina. Vapaapäivinä mieheni taas käyttäytyy useimmiten niin ajattelemattomasti, että päivää ei voi pitää kokonaan hyvänä. Hän on mainio tunnelman latistaja ja joskus ilkeäkin.

Vierailija
6/6 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ollu ensimmäistäkään kokonaista tosi kivaa päivää eli reiluun kahteen vuoteen. Lyhyitä onnen hetkiä on melkein joka päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan