Mikä kotimainen lastenvatteita myyvä nettifirma
on kyseessä, nimi alkaa n:llä, sieltä saa itse ommeltuja vauvan- ja lastenvaatteita. Nimi ei ollut kai Napero, mutta jotain sinne päin. Tietäisikö joku? Näin heiltä tilatun liivimekon tutun lapsen päällä, ja haluaisin tutustua tarjontaan paremmin. Ainakin potkupukuja ym. sieltä voi tilata.
Kommentit (25)
ehdotuksia, mutta mikään ei vieläkään ollut se etsimäni. Näistäkin löytyy kyllä kokeilemisen arvoisia myyjiä. Kiitos vinkeistä! :)
Naavalaista tyylitellyn N-kirjaimen perusteella, mutta se ei kyllä ole varsinaisesti lastenvaatevalmistaja.
http://www.naavalainen.blogspot.com/
Tekijä on joku, joka ompelee pieniä sarjoja kivoista retrokankaista. Olen iloinen kaikista arvauksista, tunnistan kyllä ,jos sattuu oikea. AP
Ma kylla veikkaisin tuota Punaista Norsua! Kuvauksesi osuisi aika hyvin.
Eli periaatteessa vaihtoehtoja voi löytyä aika paljon. Blogeissa näitä on paljon esillä, monilla heistä on siis oma blogi. Minulle tuli tuosta mieleen Mun min my, mutta tosiaan "merkkejä" on monia.
tosiaan tämä voi olla (ja varmaan onkin) joku pieni valmistaja, joka myy omalla liikenimellään. Äiti kertoi, että esim. vaate, joka hänen lapsellaan oli päällä, on ainoa juuri siitä kankaasta tehty. olin varma, että muistan nimen, kun painan sen mieleeni, mutta ei näköjään mikään pysy päässä. sana oli ihan tavallinen, suomenkielinen sana.
Nyt löytyi oikea vastaus: Nipsula!! Kaverin kanssa pähkäiltiin, ja hän muisti jonkun Niksulan, jota ei netistä löytynyt. Äsken lenkillä arvoin mielessäni, että jotain sinne päin se oli ja hokasin kokeilla googlella Nipsulaa. Ja sehän se oli!! Kiitos kaikille auttaneille! :)
Sen merkkisiä vaatteita meillä on ollut muutama.
Löytyy osoitteesta http://nekku.nekkudesign.fi/
mutta ei ollut Nekkukaan. Vähän pidempi nimi. Kiitos tosiaan, että jaksatte nähdä vaivaa! :)
eikä löytynyt tuosta linkistäkään, jonka löysinkin jo aiemmin itse googlaamalla :) Kiitti siitäkin!
varma, että alkaa n-kirjaimella? Minkätyyppisiä vaatteita valikoimissa on?
Nimi ei ollut yhdyssana.