Onko täällä kaikilla menkat vai miksi vitussa täällä on noin kiukkuista
Kommentit (5)
kuukautiskierto asettuu melko samoihin, täällä on aina kiukkuisia koska aina löytyy joku PMS oireinen.
eniten kiukkuiitoja paikalla? Kiva:D
raskaana ja hirveän väsynyt, kun rappasin äsken ehkä neliömetrin sisäseinää. Kauhea hiki pukkas päälle ja nyt on ihan voimaton olo. Vastasin yhteen ketjuun kiukkusasti, kun mua ärsytti sen aloittajan nirinä.
Olen tosi hyvällä tuulella, syön pähkinä-juustosalaattia ja kuivailen hiuksia. Edessä on kohtalaisen harvinainen naisten illanvietto. Meitä on 6-8paikalla, kokoonnumme yhden heistä kotiin ja syömme ensin jotakin pientä, juomme viiniä ja puhumme kirjoista. Aluksi.
Mitä te sitten lopuksi teette? :)
Mutta ap:lle; mä oon miettiny samaa, kai joillain on jotku kestomenkat tai sitten ne hermoilee kun sitä kallista haalaria ei nyt sitten löydykään tms. Kai se sitten tarttuu, niin pian kaikki on huonolla tuulella?
Olen tosi hyvällä tuulella, syön pähkinä-juustosalaattia ja kuivailen hiuksia. Edessä on kohtalaisen harvinainen naisten illanvietto. Meitä on 6-8paikalla, kokoonnumme yhden heistä kotiin ja syömme ensin jotakin pientä, juomme viiniä ja puhumme kirjoista. Aluksi.