Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

liittyykö lämpö (37.2) raskauden alkuun?

Vierailija
27.08.2011 |

Niin, oonkohan tulossa kipeäksi vai pelkästään hormooneja?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotaan, että liittyy:) (jos siis haluat raskautua)

ennen menkkojakin myös voi lämpö olla korkeampi.

Vierailija
2/6 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittyä myös kuukautisten alkuun. Mä muutaman kerran mittailin noita lämpöjä, kun kuukautiskierto oli lopuillaan, ja aina oli korkeammalla, enkä ollut raskaana. Silloin en sattunut mittaamaan, kun oikeasti olin raskaana.

Joten älä luota kuumemittariin, luota raskaustestiin;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen terveen naisen ruumiinlämpö vaihtelee jopa asteen verran vuorokaudenajasta ja kuukautiskierron hetkestä riippuen. Kenenkään "normaalilämpö" ei siis ole 36,6, vaan esim. 36,4-37,3.

Ihme että luupäiset suomalaislehmät eivät tätä koskaan opi. Ei voi kuin ihmetellä näitä 37,1 kuumetta -ketjuja.

Vierailija
4/6 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen terveen naisen ruumiinlämpö vaihtelee jopa asteen verran vuorokaudenajasta ja kuukautiskierron hetkestä riippuen. Kenenkään "normaalilämpö" ei siis ole 36,6, vaan esim. 36,4-37,3.

Ihme että luupäiset suomalaislehmät eivät tätä koskaan opi. Ei voi kuin ihmetellä näitä 37,1 kuumetta -ketjuja.

Kyllä mä ainakin suunnilleen tiedän, mikä mun normaalilämpö on omalla kuumemittarilla mitattuna (se on aika alhainen). Jos mulla on ruumiinläpö yli 37, on olo jo huono, ei normaalia lämpötilanvaihtelua. Ja mulla on kk-kierron lopussa lähes aina normaalia hieman korkeampi lämpö.

Vierailija
5/6 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

37 ei ole ainakaan minulla koskaan normaalilämpö, edes raskaana.

Lämpö kohoaa aina kun munasolu irtoaa ja se laskee taas normaaliin jos ei ole raskaana. Oleellista on siis tuleeko lämmön tippuminen.

5 kertaa ollut raskaana ja aina saman huomannut, silti se lämmön nousu ei ole kuin pieni aavistus eli jo 37 liikaa.

Vierailija
6/6 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali lämpöni on 36,4 ja jos menee edes tasan 37 tai vähänkin yli, olen heti ihan tööt (varsinaista kuumetta mulla on erittäin harvoin pahoissakaan taudeissa). Kyllä tosiaan huomaan, että jotain on vialla heti, jos vähänkin lämpö nousee, väsyttää ihan sikana, posket helottaa ja päätä särkee. Ja jokaisessa 3 raskaudessa on ollut yksi ensimmäisiä oireita vähän ennen plussaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä