Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mahdollsta että luottokorttia ei uusita vaikka entistä luottoa maksamatta?

Vierailija
27.08.2011 |

eli luottokortilla tehty ostoja, joista luottovelkaa kertynyt, luottorajaa ei kuitenkaan koskaan ole ylitetty ja lyhennykset hoidettu sovitusti ajallaan, niin voiko pankki päättää että uutta korttia ei enää saakkaan kun entisen voimassaoloaika mene umpeen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta status eri, kun kortti myönnettiin, olin töissä, nyt olen määräaikaisella eläkkeellä. Yhtään maksua en ole maksanut myöhässä enkä korttia kertaakaan ylittänyt.

Vierailija
2/9 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain korttia myönnettäessä palkkaa, kun olin töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman mitään erikseen tarkasteluja??

Vierailija
4/9 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saispahan lopultakin kulutuksen kohtuullistettua ja velat lyhenisivät pikkuhiljaa pois. Mihinkään hätätapaukseen en ole kortteja koko 3 vuoden aikana tarvinnut, tuskin nytkään, sossu auttaa jos hätä tulee.

Vierailija
5/9 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sossu maksaa sairaalakulut jos omat rahat eivät riitä.

Ja itse ne olisi joka tapauksessa maksettava ennen vakuutusyhtiöltä hakemista.

Vierailija
6/9 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaturmavakuutusta en ole sen takia ottanut, että vakuutusyhtiö maksaisi sairaakulut. Vakuutuksen otin siksi, että jos tapahtuu jotain vakavampaa ja jään vaikka työkyvyttömäksi, niin saan vakuutusyhtiöltä kertakorvauksena tietyn smman rahaa.

Ei se rahakaan kaikkea pelasta, mutta kummasti helpottaa elämää.

Tai jos kuolen, niin omaiseni saavat minusta rahaa. Eivät joudu omasta pussistaan maksamaan hautajaiskulujani yms.

Vierailija
7/9 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkkatuloilla, monenko vuoden ansionmenetykset saat esimerkiksi 32500€ kertakorvauksella takaisin?

Toki se ei ole pikkuraha sossunelätille, mutta palkkatyöstä pois joutuneelle on.

Vaikka kyllä minullekin raha kelpaa jos sitä vakuutuksen avulla saa, ei siinä mitään.

Vierailija
8/9 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

korvaussummaan oikeuttava 20, täytyy siihen luokitukseen päätyäkseen olla teholla makaava vihannes, jolle ei liene sen suurempaa merkitystä kuka ne hoitokulut maksaa tai kuka vaihtaa pysyvästi koneiden varassa elävän ruokintaletkun.

Vierailija
9/9 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nollille jahka vakuutusyhtiöltä korvauksia pysyvästä haitasta saan. Tuosta tulikin mieleeni, että onkohan luottokortin takia minulla tapaturmavakuutus myös sitä kautta...tuota en ole aiemmin hoksannutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan