Turvaistuinsuosituksia (+9kk) selkä menosuuntaan tai combi-malleja V70:seen (ei isofixiä)
Olisiko kenelläkään hyviä suosituksia turvaistuimen osalta, jos haluaa selkä menosuuntaan tai combi-mallin. Auto on V70 ja isofixiä ei tuossa vielä ole.
Kävimme Lastentarvike Oy:ssä ja siellä suositeltiin
seuraavia vaihtoehtoja:
Britax Multitech
Groco Cosmic Comfort S
BeSafe Izi Combi X3
Olen netistä yrittänyt lukea testituloksia ja muita juttuja, mutta niistä ei saa oikein mitään käsitystä.
Mikä noista on käytännössä omasta ja lapsen mielestä hyvä, entä mitä sanoo sinun mielestäsi testitulokset? Ja toki siis saa suositella myös muita vaihtoehtoja. Nämä oli vain myyjän antamat vaihtoehdot.
Kommentit (5)
Autossa ei ole isofix-kiinnitystä, on vm. 2005.
Autossa ei ole isofix-kiinnitystä, on vm. 2005.
Voi kökkö, luin ohjeista, että V70 vuosimalleissa 2000 alkaen olisi isofix! Meillä siis menee tilaus uusiksi :o(
Britax Multitech
On minusta liian pysty asento eikä ole säädettävä
Siksi hylättiin
Graco Cosmic Comfort S ja BeSafe Izi Combi X3 ovat säädettäviä
Graco on 25kg asti, vaikeampi asentaa. Besafe on 18kg asti mutta helmpompi asentaa ja kiritys ei vaadi älyttömiä käsivoimia kun Besafessa on sellainen räikkäkiristys systeemi. Istuimet ovat aika saman kokoiset mutta meidän autossa Besafe vei vähän vähemmän tilaa kuin Graco.
Meillä tuo Besafe valittiin ja tyytyväisiä ollaan. Besafe on tosin jonkin verran kalliimpi. Summia en muista mutta käsittääkseni juuri nyt lastentarvikkeessa tarjouksessa.
Testituloksia en sen kummemmin muista mutta iste olin tyytyväinen Besafen tuloksiin.
IHan vain uteliaisuudesta kysyn, miksei isofix, koska itse juuri tilasin sellaisen.