Hävettääkö että tuli ostetua iPhone?
Kommentit (15)
Mahdollisesti teinin ajatuskapasiteetilla varustettua - kuten ap - saattaisi hävettääkin
Onkohan toikin ihan tosissan kirjoitettu? jos on niin sääliksi käy.
mä voisin olla ihan virallisestikin homo ilman että mua hävettäis.
tunnin pöydän alla itkemässä asiaa. Sammutan ensin valot, niin pääsen paremmin tunnetilaan.
Nokia on tosimiesten puhelin nyt kun Apple tuli kaapista.
Mä pelkään että se ei hyväksy sitä. Mä olen tiennyt jo jonkin aikaa että puhelimeni on homo ja en voi hylätä sitä, se on kuitenkin mun puhelin. Mutta miehelle se tulee olemaan suuri järkytys, homopuhelin!
oli muuten elokuvassa "Ihmiset suviyössä" ja ei, sen homon nimi ei ollut Omenainen vaan Nokia.
"1948 Homoviittauksia Suomi-filmissä
Valentin Vaalan elokuvassa Ihmisiä suviyössä esiintyy tukkipoika Nokia. Martti Katajiston esittämä roolihahmo on tiettävästi ensimmäinen homo suomalaisessa elokuvassa."
http://www.city.fi/artikkeli/100+vuotta+ulos+kaapista/632/
en siksi kun se on niin IN!
Vituttaa kun jokaisella pitää olla samalainen luuri... kummaa massa hysteriaa
en siksi kun se on niin IN!
Vituttaa kun jokaisella pitää olla samalainen luuri... kummaa massa hysteriaa
Työluuri hävettää, Nokian E7. Milloin tahansa vaihtaisin iPhoneen.
iPhonen kännykäksi, on jo kotona iPod Touch eli samat ohjelmat toimii ja kamera, gps ja puhelin puuttuu. Nettiä tulee paljon käytettyä ja olen tosi tyytyväinen siihen. Olen käyttänyt maccia vuodesta 1993 ja aina se on ollut marginaalissa joten ei yhtään haittaa onko in vai out. Pääasia että itselle se olisi hyvä käyttää.
Toisaalta puhelut hoituu ihan halpisnokiallakin, sitten ku se ei toimi enää siirryn kännykässä gsm- ja kamera-aikaan.
Ei hävetä vaikka maailman kaikki homot käyttäisivät kyseistä kapulaa.
löytyy kyllä Nokialtakin, ei tosin niin korkealta kuin Applen uusi johtaja Tim Cook.
Täytyy olla masokisti että innostuu Nokiasta?
Digitodayn laatukeskustelija saapui siis vauva-ikään?
Heitän tämän kotimatkalla mereen ja käyn ostamassa Nokian tilalle!