Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko kuivanneet me&i vaatteita kuivausrummussa? Kestävätkö?

Vierailija
26.08.2011 |

Itseäni houkuttaisi lähinnä heittää nuo velour-vaatteet rumpuun, kun narukuivauksessa jäävät koppuran ja imekkeisen näköiseksi. Rumpu ainoa jolla velourin saa uuden näköiseksi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pesty-kuivatettu rummussa kahdella tytöllä ollut ja kolme vuotta pidetty kesät talvet ja hyvässä kunnossa yhä muutoin kuin, että vähän on värit haalistuneet, mutta eivät pesujen/kuivausrummun takia, vaan kun oli yhdellä etelänmatkalla toisen tytön lempparina = joka päivä päällä.

Vierailija
2/5 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kokemuksiani:

Kestävät hyvin ja ovat hyvännököisiä pitkäään:

Esim.Po.p, Metsola, me&i, Lindex (ei ihan kaikki), Villervalla, Moonkids, Marakattimarssi, Tutta ja muitakin sellaisia tunnettuja suht laadukkaita merkkejä

Eivät kestä:

H&M, Bogi, Gap(säilyy, mutta kutistuu aika paljon), Marimekko(saumat kiertyy), Name It,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kanssa kuivannut rummussa lähes kaiken joitain neuleita ja urheiluvaatteita lukuunottamatta. H&M:n vaatteista haalistuvat aika äkkiä värit, mutta muuten eivät ole menneet mulla rummussa nekään miksikään.

Taidan sitten laittaa nuo velourisetkin rumpuun. Ovat tosiaan vaan sen verran arvokkaita, että harmittaa jos heti alkuunsa menevät pilalle.

Vierailija
4/5 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velour vaatteet kuivaan surutta rummussa ja hyvin on kestänyt ehkä aavistuksen saattaneet kutistua, mutta muita me&i vaatteita en rummuta vain velouria.

Vierailija
5/5 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma kokemus on kyl se et Me&I vaatteet on kankaaltaan huonolaatuisinta mitä tiedän.Ihan tarjoustalo vaatteetkin kestää pidempään haalistumatta.Moni kehuu miten monta vuotta on Me & I kestänyt mut todellisuudessa vaate on ihan haalistunut rähjä.Tuleekohan joillekin läskisokeuden kaltainen tile niin ettei he näe miten huonokuntoisia ja laatuisia heidän lasten vaatteet ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi