Ovatko nämä merkkivaatteita?
Tai siis, kaikilla vaatteillahan on joku merkki, mutta ostaisiko ihminen, joka haluaa käyttää vauvalla/lapsella merkkivaatteita, näitä seuraavia:
- Adidas
- Benetton
- Gab
- Mexx
- Joha
- Next
- Bakkaboe
- Bobo
Lisäksi on jotain, missä on erilaisia ranskan tms. kelisiä vaatemerkkejä (voivat olla alunperin ulkomailta.)
Olen siis saanut nämä aikanaan lapselleni lahjaksi, niitä on ostettu käytettynä, mutta ovat hyväkuntoisia. Harkitsen vieväni niitä lasten merkkivaatteita myyvälle kirpputorille, ja mietin nyt, että onkohan nuo sellaisia, joita ottavat vastaan. (Kysymällä tietty selviää, mutta en halua raahata niitä sinne turhaan, jos ovat ihan erilaisia.)
Itse en harrasta merkkejä, vaan olen ostellut retrotyylistä vaatetta lähinnä kirpputorilta yms. Meillä nämä nyt myyntiin menevät ovat joko jääneet käyttämättä tai sitten on käytetty vaan ihan vähän - eivät olleet meidän maun mukaisia, joten en siksikään oikein ole näihin perehtynyt. Monen mielestä voivat olla silti ihan kivoja ja nättejä.
Kommentit (8)
"merkkivaatteita", sellaisia joita moni (tyhmä) saattaa ostaa "merkkivaatteina" kun eivät ole ihan H&M tai lindex tasoa. Ja noita saa todella edullisesti, jos käy vaikka Hulluilla päivillä tai tilaa netistä, eli eivät ole MERKKI vaatteita vaikka ehkä hieman kallimpia vert. Hennesin vaatteet.
myyvänsä "laadukasta ja trendikästä" lastenvaatetta, ja siellä asioivat määrittelivät, että sellaisia vähän kalliimpia, "ei mitään H&M:ää kun ne on aika halpoja uusinakin".
Luuletko, että nuo merkit täyttäisivät kriteerit?
Tuskin niistä siellä huimia summia saa, ja jos itse myyn kirpparilla, niin samat matalat hinnat noille lyttään kuin muillekin käytetyille lastenvaatteille. Mutta mietin, jos saisin tuolla myydessä ne kaupaksi vähemmällä vaivalla kuin esim. huutiksessa.
"merkkivaatteita", sellaisia joita moni (tyhmä) saattaa ostaa "merkkivaatteina" kun eivät ole ihan H&M tai lindex tasoa. Ja noita saa todella edullisesti, jos käy vaikka Hulluilla päivillä tai tilaa netistä, eli eivät ole MERKKI vaatteita vaikka ehkä hieman kallimpia vert. Hennesin vaatteet.
Meni vähän viestit ristiin. Luultavasti ei sitten ole sen kirpputorin valikoimaan sopivia. Tai voin tietty käydä kysymässä etukäteen ilman vaatekassia ja vien vasta, jos kelpuuttavat. t. ap
On ainakin osa noista minusta ihan ns.merkkivaatteita.
On ainakin osa noista minusta ihan ns.merkkivaatteita.
Voi jeesus täällä on taas joku megahienopieru DKNY-kalsareissaan!!!
Juuri selkeitä lasten perusMERKKIvaatteita, sellaisia käyttöön sopivia.
"Merkittömät" vaatteet myydään tarjoustalossa ja automarketissa. Niitä saa myös Seppälästä, H&M:ltä, Lindexiltä ja Kappahlista.
Ihan hyvälaatuisia.