Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tai kuka on Psykomamma?

Vierailija
25.08.2011 |

Törmään jatkuvasti täällä siihen että puhutaan Psykomammasta. Kuka se on?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä en tietenkään mukaan anna, kaivakoot vanhapiikatäti kaapista uuden, jo viimeksi minulle uutta tyrkytti kun en korttia neuvolaan mukana vienyt. En huolinut tädiltä uutta korttia, sanoin etten tee sillä mitään.

Vierailija
2/14 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakua, löydät varmasti vastauksia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla just sopivasti vapaailta. Mutta tuo tarjottavat itse, kahvit voin keittää.

Vierailija
4/14 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä väliä vaikka tietääkin.

Vierailija
5/14 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menet Psykikselle kylään, varo, ettei se istu sun päälle. Sen painoindeksi on 45.

Vierailija
6/14 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palomiehiä kylään, pistän terassille vähän tuikkukynttilöitä valaisemaan pimenevää iltaa...

Vierailija
7/14 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on. Onko oikeasti olemassa vai mikä. Sen olen lukenut, että on kuulemma monen lapsen äiti ja muksut isälla, ja Psykomamma haukkuu aina kaikki lääkärit ja sossut jne.

Vierailija
8/14 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiinnosta elopaino niin kauan kun kaapistani löytyvät vaatteet mahtuvat päälle.

Vierailija
9/14 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiansa eivätkä vaan esitä osaavansa.

Vierailija
10/14 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella foorumilla on aina yksi sairaalloisen huomionhakuinen sekopää. Fiksuinta on jättää vain omaan arvoonsa ja jättää moinen reppana ruokkimatta.

Vierailija
11/14 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsittekö tiedon, haen itselleni sillä aikaa iltapalaa..

Vierailija
12/14 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntematon suuruus ja siellä kun pari trollia heitän ilmoille, niin taas nettipoliisin vinkkilinja ylikuumenee..

Mut nyt hiukoo, vähän kaakaota ja ruisleipää maksamakkaralla ja suolakurkkuviipaleilla, aluksi.

Vierailija
13/14 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...neuvolan tätsykkä on niiiiiin tärkeenä. ja kun sille sanoo, et hei, nämä asiat on YKSITYISIÄ, se LKAAA SKITSOO... SIIHEN KUN SANOO MITÄ TAHANSA ON psykomamma. pÖÖÖÖÖÖ... SIINÄ ILTASATU.

Vierailija
14/14 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mene sitä vanhapiikatätiä tapaamaan, lapsilla ensi viikolla neuvola-ajat. Isukki saa viedä ja olla töistä poissa pari-kolme tuntia sen takia, minä käännän silläkin hetkellä kylkeä kotona ja pieraisen neuvolaanpäin.

Mulla ei ole enää mitään kiinnostusta lasteni neuvolakäyntejä tai päiväkodin vanhempainiltoja kohtaan (en ole kyllä yhdessäkään vanhempainillassa ollut vaikka lapsi jo 3. vuotta pk:ssa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä