esikoinen lensi pesästä
ja just tajusin, etten pakannut sille pyyhettä mukaan. no, viedään muuttokuorma perässä, kait se jostain pyyhkeen voi ostaa.
haikeeta on
Kommentit (12)
vaan kerran :)
no, ens vuonna sitten seuraava, meniskö se jo rutiinilla?
vai potkaisitko lapsesi pihalle 18-vuotispäivänä?
jos tuollaisella mentaliteetillä lähtee niin eipä sitä mitään voi odottaa.
Onko lapsi normaali?
ja just tajusin, etten pakannut sille pyyhettä mukaan. no, viedään muuttokuorma perässä, kait se jostain pyyhkeen voi ostaa.
haikeeta on
Mulla lähtee nyt viikonloppuna kuopus ja sitten on molemmat poissa. Kyllä ottaa koville mullakin.
Mulla lähtee nyt viikonloppuna kuopus ja sitten on molemmat poissa. Kyllä ottaa koville mullakin.
miehen kanssa naida missä ja milloin huvittaa. ei tartte siivota kakaroiden sotkuja ja voit mennä kansalaisopiston kurseille vaikka joka ilta!
kun poika nousi junaan. Kerroin siitä joskus täälläkin. Muuttotavarat oli jo viety ja mukana oli keräämiäni "kapioita". Myös ne pyyhesetit ja astiastot, verhot, lakanapakkaukset. Halusin auttaa hänet alkuun ensimmäisen asunnon kanssa, niin muutkin sukulaiset.
Sinne se meni nalle repusta pilkottaen :´)
esikoista tulee varmaan ihan kamala ikävä ja se huoli :D, kuopus nyt voisi jo vaikka nyt lähteä...
Mulla esikoinen on ollut osaksi jo pois kotoa 3vuotta,siis että opiskellut muualla,nähty kuitenkin säännöllisesti.
Nyt sitten asuu ns virallisesti aikuisena omassa kodissaan.
Kotona on vielä 15v, 11v ja tämä iltatähti 2v.
Eli totun varmaan tähän pesästä lähtöön,kun pienin on vielä pitkään kanssani:)
Mutta luottakaa ihmiset ,elämä kantaa:)
Oli kyllä haikeaa, vaikka ajatukseen joutui tottumaan jo armeijan aikaan.
Kyllä se siitä lähti sujumaan kummallakin, lapsi pärjää ja äiti luottaa lapsen pärjäämiseen. Siinä missä oma ote lapsen elämään on pienentynyt, niin miehen osuus on kasvanut. Miehestä tulikin oikea kanaemo, soittelee lapselle, onko kaikki hyvin, maksaa matkat kotiin ja vielä antaa rahaa poislähtiessä. Eväätkin tekee junamatkalle, jos lapsi ei ehdi. Mikäs siinä :)
monta on vielä lähdössä. en koskaan nai missä sattuu eikä perhe ole estänyt opiskelua koskaan.
6, paljon kuuluu sulle, miten lapseni kasvatan ja kuinka paljon niistä tykkään. ei ole kiire ajaa ulos levyseppähitsaajamiesmäniksi.
vai vaan muuten huonoissa väleissä luuserilastesi kanssa?
Mutta kylla siihen tottuu :)