Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku ei vastaa kaveripyyntöösi fb:ssä, perutko pyynnön itse jonkin ajan kuluttua?

Vierailija
25.08.2011 |

siis jos tiedät että henkilö on käynyt fb:ssä kaveripyynnön lähettämisen jälkeen, eli on sen nähnyt mutta ei ole hyväksynyt.

Tuntuu vähän tyhmältä jättää tuollainen roikkumaan jos siis vaikuttaa siltä että henkilö ei halua pyyntöä jostain syystä hyväksyä tai kenties jää harkitsemaan(?) asiaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ev

Vierailija
2/17 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää, että näen ko. henkilön päivitykset kuitenkin, vaikka hän ei ole pyyntööni vastannut. Ihmettelen myös, näkeekö hän minun päivitykseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet tyypin profiiliin. Siellä on peruuttamisvaihtoehto siinä kohden missä on kaveripyyntönappula.

Vierailija
4/17 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet tyypin profiiliin. Siellä on peruuttamisvaihtoehto siinä kohden missä on kaveripyyntönappula.

Vierailija
5/17 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää, että näen ko. henkilön päivitykset kuitenkin, vaikka hän ei ole pyyntööni vastannut. Ihmettelen myös, näkeekö hän minun päivitykseni.

Vierailija
6/17 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-poikaystävälle kaveripyynnön. Jäätiin mielestäni ihan ok väleihin aikoinaan ja olemme myös opiskelukavereita. No, hän ei hyväksynyt kaveripyyntöäni, mutta näin että oli käynyt fb:ssä. Peruin kaveripyynnön ja blokkasin koko tyypin. Harmitti niin paljon.

Vierailija
7/17 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-poikaystävälle kaveripyynnön. Jäätiin mielestäni ihan ok väleihin aikoinaan ja olemme myös opiskelukavereita. No, hän ei hyväksynyt kaveripyyntöäni, mutta näin että oli käynyt fb:ssä. Peruin kaveripyynnön ja blokkasin koko tyypin. Harmitti niin paljon.

että sun exällä on jo uusi ja ovat yhdessä sopineet ettei eksiä oteta kavereiksi tms. Mielestäni tuossa tilonateessa ei kannata ylireagoida vaan ajatella asia niin että itse olet asian suhteen ok ja se riittää.

Vierailija
8/17 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä olisi fiksua jos se vastapuoli kertoisi rehellisesti miksi fb-kaveruus ei käy.

Vierailija
9/17 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sun exällä on jo uusi ja ovat yhdessä sopineet ettei eksiä oteta kavereiksi tms. Mielestäni tuossa tilonateessa ei kannata ylireagoida vaan ajatella asia niin että itse olet asian suhteen ok ja se riittää.

Komppaan tätä kommentoijaa. Minullekin tuli eksältä kutsu fb-kaveriksi, mutta en hyväksynyt sitä. Mulla ei ole mitään eksääni vastaan ja erosimmekin hyvissä väleissä, mutta ei olla enää yhteydessä. Facebookin kautta tuo asia olisi tietty voinut muuttua, mutta olen nykyään onnellisesti naimisissa enkä kaipaa yhteydenpitoa eksien kanssa.

Vierailija
10/17 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei näy muuta kuin että kaveripyyntölähetetty-nappi.

Vierailija
11/17 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä perun siinä vaiheessa, kun olen huomannut, että on lisännyt uusia tyyppejä kavereiksi, mutta minun pyyntöni vaan roikkuu.

Kaikkihan saa valita fb-kavereikseen ketä haluaa, mutta olisi kiva, että torjuisivat sitten pyynnön. Entinen työkaveri roikutti minua aikoinaan 1,5v. ja silloin ei perumismahdollisuutta vielä ollut. Muut työkaverit kyllä otti listoilleen ja nähdessään minut oli aina niin mielin kielin kyselemässä kuulumisia. Kaikki tyylillään :)

Vierailija
12/17 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään nappulaa, on vain "kaveripyyntö lähetetty".. Miksi?

Vierailija
13/17 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

peruuttaa. Mene sen sivun alalaitaan, jonka fb sulle ko. tyypistä näyttää. Siellä lukee "peru kaveripyyntö".

Vierailija
14/17 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen voi perua?`???????????????????

Vierailija
15/17 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä homma! kiitos!

Vierailija
16/17 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kaveruus kelpaa niin olkoon sitten, en jää kerjäämään.

Vierailija
17/17 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän