Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Oriflamen myynnistä?

Vierailija
25.08.2011 |

Eli ihan tästä et pidetään kutsuja, viedään työpaikalle näytteitä ja tilausvihkoja,kavereille näytetään kahvilla vihkosta että tilaappas :D kokemuksia hyviä ja huonoja?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää duunikavereita.

Jos haluan ostaa jotain, menen kauppaan, enkä halua antaa rahojani jostain syyllisyydestä tai ystäväyydestä tai velvollisuudesta kollegalle tai ystävälle.

Jos olisit meillä töissä, kiertäisin sinut ja vihkosi todella kaukaa.

Vierailija
2/3 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun seurassa sen voi tehdä tasan kerran ja sen jälkeen ajattelisin, että tuo haluaa vain rahani, joten enpä viitsi enää kahvitella!

Mä haluan olla kaveri tai ystävä, en eurojen kuva silmissäsi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Lähdin itse mukaan oriflamen toimintaan vuosi sitten.Olen koti äiti ja kaupasin jotain puuhaa elämääni. Tykkään kovasti tuotteista ja myyntikonsulttina saa tuotteet edullisemmin.Oriflamella on myös rajattomat etenemis mahdollisuudet. Nousin tiiminvetäjäksi vuoden vaihteessa jolloin tuloni nousivat=)Olen pitänyt vain muutamat kutsut, joten sekään ei ole pakollista! Tätä voi tehdä niin paljon kuin haluaa...saa itse määrätä työ aikansa=) Olen tutustunut paljon uusiin ihmisiin ja saanut uusia ihania ystäviä ja paljon palkintoja hyvästä työstä! Jos olet kiinnostunut kuulemaan lisää laita minulle tulemaan sähköpostia ja kerron mielelläni lisää!=) koivurantajenni@gmail.com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi