Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jokavuotinen stressi on täällä taas...

Vierailija
03.11.2005 |

Eli osaisitteko auttaa..mitä keksisin miehelleni joululahjaksi?

Olen menneinä vuosina ostanut mm. kirjan, partavettä, pc-pelin, cd-levyn..

Haluaisin ostaa jotain ns. henkilökohtaista. Tuntuu että en keksi hänelle mitään sellaista. Ei käytä koruja, solmioita jne...

Olisiko teillä hyvä vinkkejä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jotain, jota hän on kerännyt nuorempana. Sellaisen keräilyharrastuksen uudelleenlämmittäminen voisi olla tarpeeksi henkilökohtaista.

Jotain hänen harrastuksiinsa liittyvää ehkä? Lenkkikengät, sykemittari, musiikkia, kirjoja, nikkarointitarvikkeita... ihan mitä vain miehesi harrastaakin.

Jokin sellainen vaate, josta itse pidät ja jonka tiedät kelpaavan miehellesikin. Lahjakortti hierontaan.

Mitäs niitä vielä onkaan? Joku toinen saa jatkaa.

Vierailija
2/17 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni hankki miehelleen tällaisen ja kylläpäs ukko onkin kerskaillut sillä =) Taisi olla todella mieluinen lahja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä mun ostamia lahjoja vuosien mittaan:

Reino-tohvelit

neule

pyjama

aamutakki

kauluspaita, joko siistimpi tai ihanana mukava flanellinen ruutupaita

fleecetakki tai -paita

mikrofleecekerrasto, jos ulkoilee paljon

urheilukerrasto

Vierailija
4/17 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi paitapuseroita hän ostaa hyllyyn odottelemaan tarvetta lähes joka kerta kaupungilla käydessään. Puseroita tälläkin hetkellä paketissa viisi.

Sauna- ja aamutakkeja löytyy useita.

Neuleita on paljon, mutta niitä ei käytetä.

Housuja en osaisi ostaa.

Aamutossut taitaisivat saada aikaan kakomisreaktion.

Fleesetuotteet samoin.

Urheiluvaatteet hän hommaa itse ja niitä löytyy niin paljon, ettei tarvitse enää lisää.

Pyjamia mieheni ei käytä.

En ole ap. mutta saman ongelman kanssa painin. Mieheni on äärimmäisen hankala lahjottava. Hän ostaa kaiken tarvitsemansa ja enemmänkin itse. Lisäksi hän ostaa kaikkea aina varastoonkin myöhempää käyttöä varten. Arkisin olen tyytyväinen tästä taipumuksesta (muistan äitini joutuneen ostamaan isälleni alusvaatteista lähtien kaiken) mutta näin lahjan hankkimisen kannalta taipumus on valitettava.

Kielo-Kukkanen:

tässä mun ostamia lahjoja vuosien mittaan:

Reino-tohvelit

neule

pyjama

aamutakki

kauluspaita, joko siistimpi tai ihanana mukava flanellinen ruutupaita

fleecetakki tai -paita

mikrofleecekerrasto, jos ulkoilee paljon

urheilukerrasto

Vierailija
5/17 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on lähes samanlainen kun numero kasin..En ole koskaan ostanut miehelleni vaatteita, hän ostaa ne itse. Aamutakkia ei käytä, aamutossut hänellä on.

En tiedä mitä keksisin. Hän pitää valokuvaamisesta, joten ehkä yritän sitten jotain siihen liittyvää keksiä. Tai sitten jotain muuta, en tiedä. On tämä vaikeaa, joka vuosi.. ;)

Hän ostaa minulle yleensä koruja tms. henkilökohtaisia juttuja. Tietää että tykkään koruista. Haluaisin jotain yhtä henkiökohtaista hankkia hänelle, mutta kun en tiedä mitä. Hän ei pidä muita koruja kuin sormusta.

-ap

Vierailija
6/17 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihonhoito tuotteita. tykkäs kovasti, mutta tiesin että tykkää kun peilutuu pitempään kun minä kun lähdetään johonkin..

Vierailija
7/17 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nimittäin aika tarkkaan ilmoitan mitä toivon joululahjaksi, enkä kaipaa yllätyksiä. Yllätyksellisyyttä saan vain sillä lailla että annan miehelle kolme tarkkaa vaihtoehtoa ja hän saa niistä sitten valita mitä hankkii.

Tähän on menty siksi, että ei mieheni muuten osaa ostaa oikeanlaisia juttuja. Koruista en juuri välitä ja jos hän niitä ostaa, yleensä vähän vääränlaisia. Sama juttu minkä tahansa henkilökohtaisen suhteen. Aika usein toivonkin jotain ihan yleistä, astioita tai jotain.

Mies ei ehkä niin tykkää tehdä tarkkoja toiveita, mutta kyllä häneltä jotain pyyntöjä tulee. Joskus ostan vaatteita, mutta ne ei kyllä ole suosikkeja (lapsuuden pehmeä paketti -syndrooma). Ikinä en hankkisi mitään tuoksuja tai silkkikalsareita, se ei sopisi ollenkaan! Yleensä lahja liittyy harrastuksiin, voin vaikka ostaa kalaverkon joka joulu...

Vierailija
8/17 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä harrastetaan

- Loma kylpylässä koko perheelle

- Risteily

- Hotellipaketti Tallinnaan

- Loma Parisiin jne.

Raha ja ikatilanteen mukaan :).

Vierailija
9/17 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo että osta mulle sininen pyjama prismasta, hinta 39.90 ja koko 34 on älytöntä, ihan sama ostaa itse itselleen. tylsää. ei se saaminen vaan antamisen ilo, on noissa tapuksissa kääntynyt ihan perseelleen..

Vierailija
10/17 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä kysynkin aina mitä haluaa ja saa sitten toivomansa paketin. Lisään sitten mukaan jotain pientä yllätystäkin.

Vierailija
11/17 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yrittänyt kuunnella sivulauseista että mitä haluaisi, mutta kun ei oikein koskaan mitään sano :)

sen yhden pc-pelin tiedän, minkä haluaa, mutta kun juuri hänelle sellaisen ostin niin tuntuisi tyhmältä ostaa taas. ja siihen pitäisi kyllä keksiä jotain muutakin.

-ap

Vierailija
12/17 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sanonut että parasta mitä voin antaa on hyvä ateria tai täytekakku itse tekemänäni.

Toki mies syö mun tekemää hyvää ruokaa joka päivä, mutta siis tällainen erikoisherkkuateria on paras lahja hänelle.

Itsekin tykkään tästä tavasta, saanhan tietenkin itsekin siinä herkkuja syödä ja se on oikeasti minulta, minun tekemä juttu miehelle.

Vierailija
13/17 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa ostaa sukat ja tohvelinsa itse. =)

Ja että mitä tehtäis... No esim. lasten maalaama oma kahvimuki töihin, oma muistitaulu (meidän isi on älyttömän huonomuistinen), tyynyliina tai paita, jossa on taidetta, jne jne... oman taulun voi tehdä vaikka joka vuosi, vanha laitetaan aina arkistoon.

Vierailija
14/17 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se tuokin huolella harkittu ja varsinkin erikoinen jos kerran vuoteen saa..

Vierailija
15/17 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietiskelin tuossa mitä olen itse miehelleni ostanut

Naisen kanssa- kirjan (tykkäsi, oli vähän vitsinä..)

Kravatti (käyttää töissä päivittäin)

Kalevala korun solmioneula

Lempimusiikkia cd-levynä

Vaatteita

Keksin! osta matkalahjakortti, jonne lähdette sitten tietenkin yhdessä.

Vierailija
16/17 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

(joku Jorma Palon kirja, en muista nimeä). Mies oli tosi iloinen :)

Vierailija
17/17 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. joku neule.