Hoitoalan naiset kysymys ?
Kuinka monta penistä näette työnpuolesta noin suurinpiirtein vuoden aikana ?
Kommentit (51)
noin 5-10 penistä. Mitähän siitä tulee vuodessa...?
Lähinnä kuitenkin ihan naisten alapäitä tulee tuijoteltua
vaihtuvat. Eipä niistä mitään iloa enää ole kenellekään.
lähes viikottain vaihtuvat asiakkaat joista n. puolet on poikia/nuoria miehiä (alle 25v.).
...niitä rapsuttelnkin joka päivä :D
Mitä ihmeellistä siinä on? Samaa nahkaa se on ku naamassakin.
ei tule laskettua mutta paljon näkee pippeleitä.
Sama tyyppi täällä aina kyselee hoitajista ja peniksistä.
No sanotaan että noin 40. Teen töitä sekä vanhainkodissa että kehitysvammaisten ryhmäkodissa. Avustan siis pesussa ja vessakäynneissä päivittäin noin kymmentä eri miestä. Vanhainkodilla olen kahdella/kolmella eri osastolla töissä ja jokaisessa on noin 10 miespuolista henkilöä. Kehitysvammaisten ryhmäkodilla on noin 10 miespuolista asukasta. Eli näen näiden henkilöiden kalut aina kun he apua tarvii alapään pesussa/rasvauksessa/vaipan vaihdossa/vessassa käynnissä. Ja joo, en todellakaan jää miettimään niiden ihmisten mulkkuja pidemmäksi aikaa ellen esim. pestessä havaitse kikkelissä jotain näppyä tms. josta pitää mainita raportilla jotta muutkin tietävät seurata tilanneetta...
per vuoro. Aikuisten miesten peniksiä en ole nähnyt sitten opiskeluaikojen. Töissä siis :) Emättimiä tuijottelen sitten varmaan satoja vuodessa.
tämmönen asia siis jotain kiinnostaa
yks labran hoitaja sanoi kerran mulle että älä ujostele olen nähnyt tuhansia pippeleitä.
ja työnkuvasta. Minä en näe kovin monta, satunnaisesti kyllä.