Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mielestä toi Kiinteistö-Kaisa on ihan asiallisen oloinen tyyppi.

Vierailija
24.08.2011 |

Tosi mukavan oloinen oli asiakkaille ja muutenkin määrätietoisen ja asiallisen oloinen nainen. Suomessa tietysti kukaan ei saisi kehua itseään mutta tottahan tuo taisi puhua ansioistaan. Hyvin voisin kuvitella palkkaavani tämän raikkaan oloisen naisen niiden perus kiinteistönvälittäjä ukkojen sijaan. Ne on aina joko kuivia käkkyröitä tai lipeviä nilkkejä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään kans! Asiansa osaavan oloinen nainen.

Vierailija
2/15 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sulautua tapettiin mahdollisimman hyvin ja voi tsiisus jos joku menestyy, niin sitähän nyt ei passaa missään nimessä mitenkään kenenkään antaa huomata...

Mä palkkaisin noin reippaan ja aikaansaavan oloisen niasen mielelläni, toisaalta mä haluaisin kiinteistönvälittäjäksi itse :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylivertaisen fiksu ja kaunis ja etenkin todella varakas. Kaikki, jotka häntä haukkuvat taitavat vain olla kateellisia. Niin sen täytyy olla. Monet varmaankin haluaisivat myydä elämänsä tv-yhtiölle, mutta harvat siinä onnistuvat.

Vierailija
4/15 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

150tonttua niin siihen on helppo jokaisen päästä...

Vierailija
5/15 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielettömän ihana persoona ja railakkaan oloinen tyyppi! Ilmanmuuta antaisin oman asuntoni Hänelle myyntiin, mahtava fiilis tuli kun katsoin tuon jakson! Toivottavasti menestyy jatkossakin, huikea nainen!! :))

Vierailija
6/15 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

reipas ja jämäkkä. Ainut oli, että ravintolakohtauksessa tyttären kanssa molemmat olivat mielestäni epäaitoja, mutta ehkä kameran edessä ei ole niin helppoa olla.

Vierailija
7/15 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon tyyppinen persoona pärjää alalla. Muutaman kilon voisi kyllä pudottaa painoa.

Vierailija
8/15 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa puhua paskaa omaan pussiinsa luontevasti ja vastapuoli taidoistaan vakuuttaen.

Vierailija
9/15 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään ällöttänyt se tytär siinä? Kauhea kehumista, suorastaan omahyväistä. Jotenkin realistisempi ja huumorintajuisempi selostus olisi parempi kuin tuollainen siirappinen kehukerho.

Vierailija
10/15 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kerrotaan kuinka kallista on olla minä samalla kun henkilökohtainen talous on ihan kuralla. Ei todella erityisen asiallista taikka luotettavaa kuvaa tule moisesta.

Vierailija
11/15 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kans tollasista positiivisen rempseistä ihmisistä. Kiinteistövälittäjiä on NIIN moneen junaan, yleensä sellasia ärsyttäviä "kuulkaas nyt pikku-rouva" -ukkoja! Varmaan katson myös seuraavan jakson. Ainoa mikä ohjelmassa ehkä vähän arsytti oli se sen tyttären juonto "meidän äiti sitä ja meidän äiti tätä".

Vierailija
12/15 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se raukka tiennyt että me tiedetään sen veloista, kuvaukset kun on tehty ennen julkisuutta:)

Vierailija
13/15 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjanpitosotkuja

Vierailija
14/15 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se jännä kun nä satojen tuhansien ulosotot on aina "kirjanpitosotkuja" tai epärehellisen yhtiökumppanin aikaansaannoksia... Ja ihan vahingossa nostin työttömyystukia ja kävin samalla töissä, no näitähän sattuu!

Vierailija
15/15 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihminen saa ahkera, määrätietoinen ja asiallinen olla, mutta tuon kaltainen ylimielisyys on jo aivan käsittämätöntä.

Ei haittaa jos telkkarissa pysyy, mutta tästä Kaisasta taitaakin tulla (ellei ole jo) lööppilehtien ja keskustelupalstojen uusin ärsyttävyys. Mistä näitä sikiää..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme