Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pienelle kalorit vedettävä, että laihtuu 3kg

Vierailija
24.08.2011 |

kun lähtömitat on 168/64.

Karppaaminen ei tunnu purevan normaalipainoiseen =(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun tarvitsee laihtua? Sullahan on lukemat ihan ok. Jojo-laihdutuskaan ei ole hyvästä, pystytkö pitämään lukemat laihtumisen jälkeen?

Kalorien tiukentamisen sijaan kysyisinkin, että liikutko 4-5 kertaa viikossa? Tunnin kävely on parasta laihdutusliikuntaa, ja sen voi yhdistää vaikka työmatkaan. Hidas syke polttaa rasvaa ja pitää läskiä loitommalla, jos ruokailutavat pysyy entisellään.

niin kohta on sen verran enemmän jne.

En jojoile, vaan haluan takaisiin sen mitä olin vielä muutama vuosi sitten. 10 vuodessa on tullut salakavalasti 6-7kg.

Juoksen 3 kertaa viikossa 30min, on tehokkaampaa kuin tunnin kävely.

Ja olen merkannut ylös kaiken mitä syön, lähinnä tuon karppaamisen takia. Pitänee vähenpää kaloreita vielä parisataa.

ap.

Vierailija
2/10 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä itse, että sun keskim. perusaineenvaihdunta ois 2000 kcal per pvä. 7000 kcal vaje laihduttaa yhden kilon. Viikossa laihdut kilon jos syöt vaan 1000 kcal pvässä, eli menetät sen 1000 kcal joka päivä. Jos syöt päivässä 1500 kcal, kilon laihtumiseen menee kaksi viikkoa. Et sellasta matikkaahan se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman mitään vaikutusta.

ap.

Vierailija
4/10 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä itse, että sun keskim. perusaineenvaihdunta ois 2000 kcal per pvä. 7000 kcal vaje laihduttaa yhden kilon. Viikossa laihdut kilon jos syöt vaan 1000 kcal pvässä, eli menetät sen 1000 kcal joka päivä. Jos syöt päivässä 1500 kcal, kilon laihtumiseen menee kaksi viikkoa. Et sellasta matikkaahan se on.

pistää ns. säästöliekin käyntiin.

Vierailija
5/10 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että jos syö liian vähän niin lahtuminen hidastuu. Elimistö kun

tai sit mä oon vaan omituinen, kun 800-1000 kcal päivässä syötynä on mulle hyvä painonpudotus vauhti. 35 viikkoa olen yhtäjaksoisesti tuolla ollut ja painoa putosi 35 kiloa sinä aikana.

Vierailija
6/10 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on lukemat ihan ok. Jojo-laihdutuskaan ei ole hyvästä, pystytkö pitämään lukemat laihtumisen jälkeen?

Kalorien tiukentamisen sijaan kysyisinkin, että liikutko 4-5 kertaa viikossa? Tunnin kävely on parasta laihdutusliikuntaa, ja sen voi yhdistää vaikka työmatkaan. Hidas syke polttaa rasvaa ja pitää läskiä loitommalla, jos ruokailutavat pysyy entisellään.

Vierailija
7/10 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että jos syö liian vähän niin lahtuminen hidastuu. Elimistö kun

tai sit mä oon vaan omituinen, kun 800-1000 kcal päivässä syötynä on mulle hyvä painonpudotus vauhti. 35 viikkoa olen yhtäjaksoisesti tuolla ollut ja painoa putosi 35 kiloa sinä aikana.

Et takuulla saa tuosta kaikkia tarvitsemiasi ravintoaineita.

AP:lle, itse olen 167 ja painavimmillani olin 63kg. Laihdutin syömällä 1200 (jos luin vain tenttiin kotona) - 1500kcal päivässä, teoriassa piti laihtua puoli kiloa viikossa mutta laihduin nopeampaa.

Kokeile www.kalorilaskuri.fi -palvelua. Kun merkkaat sinne KAIKEN liikunnan ja syömiset, enenn pitkää ohjelma osaa laskea myös sen jos todellinen kulutuksesi eroaakin teoreettisesti lasketusta. Minulla esimerkiksi peruskulutus on n. 100kcal enemmän kuin keskimäärin kokoisillani, sinulla ehkä sitten 100kcal vähemmän (mutta anna ohjelman laskea).

ÄLÄ LAIHDUTA LIIAN NOPEASTI, vaan mielummin terveellisesti. Muista 1200kcal suojaraja, liikunta ja se että saat kaikki tarvittavat ravinteet!

Vierailija
8/10 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että 3vko on IHAN LIIAN lyhyt aika tehdä mitään johtopäätöksiä laihdutus"kuurista". Terveellinen laihdutus ON hidasta, eli terveellisten elintapojen käyttöönotto vaikuttaa hitaasti. Vrt. kitudieetit, joissa poistuu vain neste ja lihas.

Vierailija
9/10 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvi, sokeripalat, kahvimaito jne

että saa ne oikeat lukemat

Vierailija
10/10 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvi, sokeripalat, kahvimaito jne

että saa ne oikeat lukemat

Nimenomaan. Ihan kaikki, noista pikkuvirroista tulee todella suuri puro jota ei välttämättä huomaa.

Esim. söin tänään töiden jälkeen kolme suolakeksiä pahimpaan nälkääni. 120kcal yhteensä. Kahvimaidoista (kolme kuppia) yhteensä 70kcal tänään. Jo tuo 120kcal on 10% siitä mitä saan päivässä syödä (nyt 1200kcal dieetillä, olen 164cm ja 58kg)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän