Mitä tehdä? Mun mies ei anna heittää roskiin sen exien pikkareita. Eikä ole vitsi.
Kommentit (11)
lentäis alta aikayksikön roskiin meillä.
tai minä. Enkä jättäisi omiani kokoelman jatkoksi.
Enkä jättäisi omiani kokoelman jatkoksi.
-2-
Vei mun pikkareita kun erottiin. Sillä oli pikkuhousufetissi. Jos mun exän kanssa olet, niin veikkaanpa, että sillä on edelleen myös tunteita mua kohtaan vaikka muuta väittäis. Ja kyllä, meillä oli oikeen hyvä seksielämä myös, suhde kaatui omaan mahdottomuuteensa.
Mutta kyllä mäkin ne roskiin heittäisin! Ihan hulluahan tuo on. Ei niissä pikkareissa sovi olla yhtään tunnearvoa! Valokuvat sitten erikseen..
Pikkarit on poissa kuvasta poissa mielestä.
Onko sunkaan mies täydellinen? t:ap
Olin kyllä ihan sinun puolella tässä, en oikein ymmärrä ivallista kysymystäsi.
Mutta nyt kun kerran kysyit, oma mieheni on melko lähellä täydellistä. Mm. hän on fiksu ja hienotunteinen, ei säilyttele exien pikkuhousuja eikä exän tekemiä penistauluja (toiseen ketjuun viitaten).
Tere, jos ukkosi ei muuten ole ihan HEI HEI, niin mitä sillä on väliä..pikkarit, valokuvat ym. pikku muistot.Unohda pikkarit jos niiden sisälle ei ole hypännyt ketään uusia tuttavuuksia.
Keskitytte toisiinne ja tähän päivään. Ne vanhat pikkarit lahoo ja haalistuu ajan myötä, samoin muistot niiden käyttäjistä.
Hommaa sille ukolles hieno boksi niille pikkareille ja sitten pokkana hypistelette niitä vaikka kimpassa. Eiköhän se pikkareiden tuoma ilo siitä pian haihdu....kun ei ole enää ukon oma juttu...
Miksi ne pitäis roskiin heittää, ihan aikuisten oikeesti....???
Mitä merkitystä menneillä on jos eivät samaan sänkyyn tuppaa...????
Ota iisisti ja naura koko hommalle..
vai onko noi pikkarit miehesi poikamiesboxissa?
Jos asutte jo yhdessä niin miksi annoit miehesi muuttaa mokomat pikkarit teille - itse en olisi antanut. Jos taas pitää niitä omalla kämpällään niin siihen sulla ei ole paljoakaan sanomista.
Ymmärrän ap:ta sillä myös minulle nuo edustaisi jotain semmoista kuin että mies vieläkin muistelee seksihetkiään exiensä kanssa. Kuitenkin parisuhteessa kannattaisi panostaa enemmän siihen nyt vierellä olevaan henkilöön.
Osta miesten alushousuja, pese ne muutamaan kertaan ja väitä että ne on sun exien ja haluat sinäkin säilyttää niitä kun kerran hänkin haluaa.
joku arkistoi vanhat laskut, joku valokuvat, joku vauvan töppöset, joku exien pikkarit:D Onhan tuo aika hölmöä, toisaalta ei toisen menneisyyttä voi vaatia nollaamaankaan. Tee sä muistoalbumi sun existä valokuvin, sänkytaidoin, kriittisin mitoin, yhteisin muistoin. Nehän on samalla lailla osa sun historiaa jota ilman tämä hetki ei olis tällainen:) Ehkä ymmärtää sitten yskän....?
Mä en kyllä edes kysyisi, sellaisia ei mun kattoni alla säilytettäs. Vieköön työpaikalle. Ei kulosta ihan terveeltä meinigiltä, eikä edes kyllä hauskalta.