Mistä saisin kotiapua heti vauvan syntymän jälkeen? Olen yksinhuoltaja.
Olen valmis maksamaan siitä, että joku kiva ja reipas ihminen olisi luonani heti kun saavun vauvan kanssa kotiin. Ajattelin apua n. kolmeksi-neljäksi tunniksi päivittäin.
Kommentit (11)
ja ulkoilla hänen kanssaan, tai sitten vauvan ja taaperon kanssa, että itse saisin levätä.
Voidaan linkata sut hyviin paikkoihin.
Ota jonkin kotipalvelua tarjoavan firman kautta niin kuin täällä jo vinkattiinkin.
...perusteella että pyytäjä yksinhuoltaja.Nyt taitaa sinulla olla toiveajattelu perusteena vastauksellesi. Ja ap, tämä ei ole foorumi jonka vastauksien mukaan järjestää elämää.
Yh:lle kunta voi hyvinkin järjestää apua makstutta.
Jos et saa sitä, niin jätä vaikka ilmoitus neuvolan ilmoitustaululle, marketteihin ja kauppoihin jne.
vastavalmistunut uskoivainen vanhapiika järjestää sinulle perhetyöntekijän tarkkailemaan jaksamistasi, halusitpa sitä tai et.
Yksinhuoltaja on lähtökohtaisesti 2. luokan äiti.
ensimmäisen ihka oikean lastensuojeluilmoituksen. Ilmoituksen, joka perustuu HUOLEEN äidin, eli sinun jaksamisestasi.
Saat perhetyöntekijän (joka ei tee mitään oikeaa, pelkästään kyttää) riesaksesi ainakin puoleksi vuodeksi, halusit tai et.
Älä missään nimessä mainitse neuvolassa että toivoisit kotiapua.
Olen itse käyttänyt sekä yksityistä kotapua sekä myös saanut perhetyöntekijän käyttööni kun oli aika että perheemme sitä tarvitsi. Missään vaiheessa perheestämme ei tehty lastensuojeluilmoitusta vaan kaikki sujui aivan asiallisesti! Kyllä mielestäni ap:kin vaikuttaa hyvin asialliselta kun ajattelee asioita jo näin etukäteen jotta perheensä tilanne säilyy hyvänä ja oma jaksaminen on tässä ihan edellytys.
esim. sosiaali- ja terveysalan oppilaitokseen. Opiskelijoista saattaa hyvinkin löytyä tällainen avuksi.
jos haluat lapsesta pysyvästi eroon, yksityinen, jos ajattelit jatkaa äitinä.
Yh:lle kunta voi hyvinkin järjestää apua makstutta.
Jos et saa sitä, niin jätä vaikka ilmoitus neuvolan ilmoitustaululle, marketteihin ja kauppoihin jne.