Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä fiiliksiä tuo "Pelastakaa lapset"-keräys kuva teissä aikaansaa?

Vierailija
24.08.2011 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohdin jotain ensi talven haalarin väriä lapselleni, kun jollain ei ole lapselleen mitään, yhtään mitään, edes ruokaa. Voimattomuutta, voin tehdä kuitenkin vain vähän - haalarirahan verran on jo lahjoitettu, pitäisikö antaa enemmän vai meneekö tämäkään raha perille.

Vierailija
2/8 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi pientä.. ja voi äitiä joka ei voi auttaa lastaan..

taidanpa klikata itsekin tuonne pari kymppiä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettisi meneekö raha perille. vain erittäin kyyninen ihminen niin ajattelee. Me ei henkilökohtaisesti voida sitä rahaa sinne kuskata, pakko luottaa näihin järjestöihin. ja kyllähän se raha sinne menee minne pitääkin.

Vierailija
4/8 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen silti itse lahjoittanut, kuten kerroin. Silti mietin ja toivon että rahani voisi tosiaan tehdä jotain ihan konkreettista, pelastaa ehkä jonkun pienen. Silti tuskastuttaa, että ehkä korkeintaan sen yhden, vaikeaa on ajatella koko kuviota.

T. se aiemmin vastannut, en muista numeroa

miettisi meneekö raha perille. vain erittäin kyyninen ihminen niin ajattelee. Me ei henkilökohtaisesti voida sitä rahaa sinne kuskata, pakko luottaa näihin järjestöihin. ja kyllähän se raha sinne menee minne pitääkin.

Vierailija
5/8 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikään ei kovin häävi tilanne elämässä ole, mutta ei mitään verrattuna tuollaiseen. Olen laittanut keräykseen aina vähistäkin varoistani kun olen pystynyt, vaikka tiedän että aikamoista kusemista Saharaan se on. Varat vähenevät välikäsien kautta kulkiessaan ja vain murto-osa päätyy oikeille avuntarvitsijoille. Silti mieluummin lahjoitan ja toivon edes pienen osan päätyvän hyvään, kuin kyynisyyden takia en lahjoittaisi penniäkään.

Vierailija
6/8 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekee niin pahaa kun katson tota lasta, tulee tosi surku ja sääli.

Äitiä kohtaa en kuitenkaan jostain syystä tunne niin paljon sääliä kuin tota pientä vauvaa kohtaan.

Vierailija
7/8 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi luottaa äitiinsä, mutta tässä tapauksessa äidin silmissä on surua, tuottaako lapselleen pettymyksen?

Vierailija
8/8 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkäänlaisia fiiliksiä.

Adblock poistaa mainokset -suosittelen lämpimästi.