Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuseminen housuun kännissä

Vierailija
23.08.2011 |

Tää on kait noloo, viime viikonloppuna olin kaverin 18-vuotis synttäreillä, olen saman ikänen.

Tuli varmaa otettua vähä liikaa, kaverit kerto et olin vessassa pöntöllä istumassa housut jalassa, olin kussu boksereihin ja farkkuihin, lähdin tosi nopeesti sit himaan kaverit vei onneksi autolla.

Onks täällä muita jolle on sattunu tällästä. Nolotti mennä kouluun, siellä tietenkin kaverit nauro.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo aikanaan unohdu, jos muutoin olet asiallinen nuorimies. Häpeä nyt olkoon sitten jonkin sortin muistutus ja rangaistus hölmöilystä. Huolestuttavaksi tilanne muuttuu, jos alat usein ryypätä niin että vessassakäyntikin alkaa tuottaa vaikeuksia. Tosin, kukapa uskoisi itsestään, että alkoholista on tulossa ongelma omaan elämään...

Miksi kerroit asian seksipalstalla? Kyllä täällä varmasti pissaleikkien ystäviä käy, mutta arvelisin että he arvostavat harkitumpaa lähestymistä asiaan :D

Vierailija
2/5 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiongelma on vasta sitten, kun paskannat housuusi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laktoosi-intoleranssin aiheuttama ripuli on pirullisen vaikeaa pidätellä, jos on ottanut ihan normi perskännit. On kokemusta. Mutta jos paskantaa housuun kunnon kiinteää pökälettä, niin silloin varmaan on joku fetissi tai ongelma...

Alkoholiongelma on vasta sitten, kun paskannat housuusi...

Vierailija
4/5 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kussu boksereihin ja farkkuihin, lähdin tosi nopeesti sit himaan kaverit vei onneksi autolla. Onks täällä muita jolle on sattunu tällästä. Nolotti mennä kouluun, siellä tietenkin kaverit nauro.

Vierailija
5/5 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olihan tuo noloo sit riisuntua, kun vielä oli uudet slogin bokserit kusessa. onneksi kaveri jolla oli synttärit oli mun paras kaveri joten hän lainasi mulle bokserit ja farkut, ja sit himaan.