Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hoitovapaalla kohta ja uuden työpaikan hakusessa + irtisanominen vakkarista paikasta.

23.08.2011 |

Elikkä minulla on vielä noin 5kk äitiyslomaa ja sitten jäisin hoitovapaalle. Ja ajatuksena olis, että jäisin ainaskin vielä vuoden hoitaa poikaa ( nyt 6kk) ja hakisin uutta työpaikkaa. Niin kannattaako jo nyt itrisanoo ittensä irti vakkarista työpaikasta vaiko vasta silloin kun on saanut uuden työpaikan.

Auttakaa ja toivottavasti ymmärsitte!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos kyseessä on ihan hantti homma mihin et missään tapauksessa palaa, niin ei väliä.

Vierailija
2/12 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertyykö sinulle vuosilomaa hoitovapaan ajalta. Jos kertyy, ei tietenkään kannata irtisanoutua vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin uusi paikka varma. Myös työnhakijana olet kiinnostavampi jos sulla on työpaikka etkä ole "työtön"

Vierailija
4/12 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut noin vuoden vakituisessa työpaikassa ja jäin nyt äitiysvapaalle ja minulle on tullut jo lomarahaa? Voiko sitä muka vielä kertyä?

Vierailija
5/12 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut noin vuoden vakituisessa työpaikassa ja jäin nyt äitiysvapaalle ja minulle on tullut jo lomarahaa? Voiko sitä muka vielä kertyä?

jos työehtosopimuksen mukaan kertyy niin tietenkin silloin. Muuten ei. Eli selvitä se!

Vierailija
6/12 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertyy vuosilomaa. Mikä se voisi olla?

Vierailija
7/12 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo selvitetään!! Kiitos!!

Vierailija
8/12 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitovapaalla ei normaalihenkilölle kerry vuosilomaa. Poikkeuksena jotkut superasiantuntijat, joihin tuskin kuulut.

Vierailija
9/12 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin siis vaatia kaikki lomarahat jne näiltä kahdeksalta vuodelta? Firma tosin on jo myyty mutta voin vaatia niiltä uusilta omistajilta?

Vierailija
10/12 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo en siis kuulu niihin "superasiantuntijoihin". Olen siis ihan tavallinen kassamyyjä. Eli irtisanon vasta sitten kun oon saanut uuden työpaikan. KIITOS paljon vastauksista!

Vierailija
11/12 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös yleensä äitiys- ja vanhempainvapaalta kerry vuosilomaa, mutta ei hoitovapaalta? Eli ei kai ap:n kannata irtisanoutua ainakaan ennen hoitovapaan alkua???

Vierailija
12/12 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin oon ymmärtänyt, mutta halusin selventää asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi