Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen rikas rikas rikas rikas!!!!

Vierailija
23.08.2011 |

On varaa tehdä mitä vaan. On varaa ostaa ruokakaupasta mitä mieli tekee. Voi ostaa uusia vaatteita. Voi lähteä matkalle. Voi korjata asioita, jotka menee rikki. Lapsille voi ostaa leluja. Voi käydä kesällä huvipuistoissa ilman että säästää sitä varten koko vuoden.

SAIN NIMITTÄIN TÖITÄ!!!! Jee :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se automaattisesti sua rikkaaksi tee. Me tehdään molemmat töitä, eikä tänäkään vuonna ollut varaa viedä lapsia huvipuistoon : (

Vierailija
2/13 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet iloinen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olehan varovainen, kun on isommat tulot, niin yleensä menojenkin määrä huomattavasti kasvaa, eikä sitä rahaa sitten olekaan NIIN paljon mitä kuvitteli.

Vierailija
4/13 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuositolkulla eletty vain yhdellä palkalla, joten mun pieni palkka tähän talouteen tuntuu ruhtinaalliselta. Aivan mieletön fiilis.

ap

Vierailija
5/13 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jaksamista töihin. Älä nyt ihan villiinny palkkapäivänä;)

Vierailija
6/13 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa rikkaiden kerhoon!

Vierailija
7/13 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perheessä 2 tienaa siis.Ihmettelen kyllä aika paljon..

Vierailija
8/13 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka on näinä aikoina kullanarvoinen juttu, ja kyllä voisit minun mielstä vaikka vähän villiintyäkin ekana palkkapäivänäsi ja hemmotella jollain tosi mukavalla koko perhettä. Onnea!

Vierailija
9/13 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanasti kirjoitit. Hienoa ja ONNEA! Ja palkkapäivä on mahtava juttu, mutta myös viikonloput tai vapaapäivät tuntuvat aivan erityisiltä kun saa olla töissä.

Kaunista syksyä sinulle!

Vierailija
10/13 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö olet töissä?

Vierailija
11/13 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa!

Mäkin olen rikas. En silti osta kaupasta mitä tahansa ruokaa, katson aina kilohinnat ja vertaan hinta-laatu -suhdetta. Ostan harvoin uusia vaatteita, tykkään kirppareista. Ei matkustella juuri ollenkaan. Yhdessä huvipuistossa per kesä aina käydään. Leluja (tms.) lapset saavat synttäreillä ja jouluna yms.

T. Pihi

Vierailija
12/13 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mutta ei se automaattisesti sua rikkaaksi tee. Me tehdään molemmat töitä, eikä tänäkään vuonna ollut varaa viedä lapsia huvipuistoon : (

Ihanko oikeasti näin on?  Ehkä teillä on liian suuret menot noin muuten, tai hiton paljon lapsia. :/

Vierailija
13/13 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hienoa :)

Olen itse ollut pitkään työssä ja sikäli varsin onnekas, mutta muistan hyvin tunteen kun sain syksyllä 1994 laman alkaessa hellittää kahden vuoden tauon jälkeen ja monen monta hakemusta ja haastattelua käyneenä sain töitä se tuntui todella mahtavalta.

Muistan vielä kun ajoin tulevalta työpaikalta haastattelusta ja olin onnesta soikeana kun pois lähtiessäni sitten sovittiin että aloitan työt seuraavana maanantaina ja toistelin vain kyllä kyllä kyllä, totta kai jne. Pieni hetki meni tajuta onnenpotku, että olin saanut työtä ! Kotiin ajaessa Radiomafia soitti The Lightning Seeds - Lucky You, tuntui että minua alkoi jo pyörryttää ja piti vetää sivuun haukkomaan henkeä, hyppelehtimään ilosta. Jotenkin vain tuon biisin fiilis  ja Ian Brodien laulu kosketti juuri silloin.

Onnea vielä kerran -- Jihuu, Lucky You, tämä on nyt tälllä kertaa Sinulle !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi