Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ihan kamala vaimo?

Vierailija
23.08.2011 |

Rikoin vahingossa miehen aurinkolasit (á 140 e, mutta osti tarjouksesta 40 eurolla) enkä ole vielä sanonut hänelle mitään. Tästä on jo 3 viikkoa aikaa. Mies on ihan huithapeli mitä tulee tämmöisiin tavaroihin eikä ole kertaakaan edes kaivannut kyseisiä aurinkolaseja.

En siis aiokaan kertoa tapahtuneesta vaan kun mies ihmettelee minne aurinkolasit ovat joutuneet, niin ruokin hänen ajatustaan siitä, että ne ovat vain kadonneet. :-P

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla pelottaa kertoa asia miehelle :/. Eihän vahingolle mitään voi, mutta jos mies on hitleri, niin anna olla siinä uskossa, että ovat kadonneet.

Vierailija
2/7 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en enää ainakaan sanoisi mitään.. sattuuhan noita. Kuitenkin itse suuttuisin jos mies salaisi minulta tuollaista, joten olisi varmaan kannattanut kertoa heti vahingon jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua mikä tuossa voi olla niin kauheaa kertoa omalle puolisolle? Itse en kehtaisi olla kertomatta jos olen toisen omaa (miehen tai kenen tahansa) rikkonut. Ja tietenkin olisin valmis korvaamaan.

Vierailija
4/7 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei tollasta uskalla sanoa..

Ja outoa muutenkin, jos kuvailet miestä muutenkin tavaroistaan ei niin tarkaksi.

En ymmärrä miksi se on vaikeaa sanoa miehelle tuosta. Turhaa saa vaan sitten etsiä niitä aurinkolasejaan kun niitä tarvitsee. Nyt voisi rauhassa mennä ostamaan uudet ja voisi loppukesästä löytyä alennuksellakin kivat.

Vierailija
5/7 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikoin minäkin mieheni aurinkolasit. Oli ihan selvää, että vien ne samoin tein optikkoliikkeeseen ja tilaan niihin uudet linssit. Vahinkoja sattuu. Outo parisuhde jos tuollaisia pitää salailla.

Vierailija
6/7 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis epärehellinen, ilmeisesti syystä?

Vierailija
7/7 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oudon taipumuksen (haluta) toimia samalla tavalla kuin sinä. Kuitenkin ehdottomasti kertoisin, ja olen myös aina kertonut vastaavissa tilanteissa. Se on kuitenkin mulle vaikeaa (vaikka mies ei todellakaan ole mikään hitleri, vaan tosi kiltti). Pelkään kai jotain kelvottomaksi paljastumista tai hylkäämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi