Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Venyykö farkkujen vyötärö?

Vierailija
23.08.2011 |

Ostin uudet farkut, napin kiinnimeno jää parista millistä kiinni...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jos farkut ovat oikeaa denimiä.

Vierailija
2/10 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä kuitenkaan kovin mukavat tule jos ne noin tiukat on. Miksi ostit liian pienet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tähän aikaan päivästä maha on sen verran turvoksissa, että jos parista millistä jää kiinni niin aamulla varmasti mahtuu.

Vierailija
4/10 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uteliaisuudesta kysyn, miksi ostat liian pieniä vaatteita?

Vierailija
5/10 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedä vain väkisin kiinni, pidä kotona yksi ilta, ja seuraavalla käyttökerralla menee jo kevyesti kiinni.

Vierailija
6/10 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja farkut pitääkin olla ostaessa tiukat, sillä muuten ne on kuukauden päästä liian isot.

Vierailija
7/10 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseisestä mallista ei ollut isompaa vyötärökokoa jäljellä tuolla lahkeenpituudella, ja jos minun jaloilleni sopivat farkut löytyy niin ne ostetaan sitten vaikka mikä olisi :/ ja koska farkut venyvät lahkeista niin jumalattomasti käytössä niin ajattelin toivoa että sama pätisi vyötärön kohdalla

Vierailija
8/10 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos farkut on laadukkaat eli kuten usein esim. Dieselit ja Hugo Bossit on, niin ne ei ainakaan veny ja säilyttävät hyvin muotonsa. Mulla on Hugo Bossin farkut jotka on 100% egyptiläistä puuvillaa ja niissä ei oo venyny vyötärö tai lyhentyny lahje ja muu muotokin on säilynyt. Tosin ne olikin mun kalleimmat farkut ovh 149,00 eur.

Tosin hinta ei ole aina laadun tae sillä mm. Pepe Jeansit ja Guess jeansit venyy hetkessä ja myös hajoaa herkemmin kuin jotkut muut.

Vierailija
9/10 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eivät oo venyny milliäkään, ovat todella hyvin pitäneet mallinsa (harmi)

Vierailija
10/10 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesun jäljiltä mun farkut ei meinaa mahtua mistän kohtaa, mutta päivän mittaan ne venyy liian ison näköisiksi..