Lue keskustelun säännöt.
Tuplat peräkkäin vai vierekkäin?
23.08.2011 |
Meille syntyy toinen onni alle vuoden ikäisen rinnalle. Millaiset twin/tupla rattaat parhaat? Paljon on vaihtoehtoja kuten phil&ted , carena, easywalker.. mutta onko parempi mennä peräkkäin vai vierekkäin?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse omistan carenan double swingit ja olen pitänyt. Lapsilla 2 vuotta ikäeroa. Vauvan saa äitiin päin ja isompi näkee eteenpäin. Isot tavara korit mihin saa kauppakassit ja muutkin tavarat. Tähän menessä olen mahtunut kaikkiin hisseihin ja ovista on mahduttu. Erilliset kuomut ja jalkatilat tai siis omat sopit kummallekin :D Miinuksena ei meinaa millään saada auton taakse koska en ole voimakas vaunut painaa paljon ja ne vie myös ison tilan takaa!! Mutta meillä siis on toiset pikku sateenvarjo rattaat tuplana auton takana. Miinuksena voisin sanoa myös ettei jalka osaa saa nostettua ylös mutta ei haittaa minua eikä lapsiakaan tähän menessä ainakaan. Kohtuu hintaiset ja kestävät. Menee myös talvella hyvin koska on isot kääntyvät pyörtä mitkä myös saa lukittua. Ketterästi kulkee.
En halunnut peräkkäin istuttavia koska en olisi saanut kauppa kassia mahtumaan. Myöhemmin toinen on sillain ettei nää eteenpäin ja bussissa voisi olla hankalat kun vie pituudesta tilaa. Mietein myös millä yllän avaamaan alaoven jos on peräkkäin istuttavat vaunut.