Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

162- senttisen ihannepaino? - tyttäreni laihduttaa...

Vierailija
22.08.2011 |

Itse olen sen verran reippaasti tytärtäni pitempi, etten osaa oikein arvioida tuota laihdutusasiaa. Hän painaa 56 kiloa. Onko laihduttaminen hälyttävää vai onko oikeasti varaakin tiputtaa? Hän pikemminkin reitevä kuin mahatyyppi. Minusta todella hyvä nyt, mutta ehkä 18-vuotiaalla on eri kriteerit.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja omasta mielestäni olen sopivimmallani 50kg. 56kg on minulle liikaa ja tunnen oloni silloin lihavaksi, vaikka ulkopuolisten silmin en sitä olekaan. Olen juurikin sellainen, jolla ylimääräinen kertyy peppuun ja reisiin ja vyötärö on tosi hoikka.

Vierailija
2/6 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli normaalipaino, mutta ihan hyvin varaa vielä laihduttaa jos siltä tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoa on enemmän kuin tikkujalkamallisella!

Paino on hyvä suhteessa pituuteen.

Vierailija
4/6 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos 18-vuotias haluaa olla hoikka, niin varmaan noin 50 kiloa. Itse olen 158 cm ja parikymppisenä painoin noin 52 kiloa, ja en ollut hoikka vaan normaali.

Vierailija
5/6 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei noilla mitoilla tarvitse laihduttaa yhtään. Jos kuitenkin tuntuu löllökältä olo, niin sitten enemmän urheilua kroppaa kiinteyttämään turhan varsinaisen laihdutuksen sijasta. Ja siinä tapauksessa, jos tyttö urheilee ja kroppa on kuosissa, ja silti tarve laihduttaa, niin vika on korvien välissä ja siihen löytyy sitten ihan omat hoitokeinonsa.

Vierailija
6/6 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 10cm lyhempi ja painan 56kg, (ehkä jopa 58kg) olen aikuinen, mutta en edes lihava.

Mielestäni 18-vuotiaan tyttäresi ei tarvitse alkaa laihduttaa. Terveelliset elämäntavat kannattaa tietysti aina opetella. Eli liikuntaa ja kunnollista ruokaa. 18-vuotiaalla voi olla sellaista lapsenpyöreyttä mikä ajan kanssa häviää ei laihduttamalla. Tyttäresi on hoikka.