Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julkisesti imettäminen ON epäkohteliasta

Vierailija
22.08.2011 |

Mä olen ap:n ans samaa mieltä

Mun mielestä julkisesti imettäminen on sivistymäöntä ja huonoa käytöstä ja todella itsekästä. Mulle rinnat on myös osa mun naiseutta, ei vain imettämistä varten. Ja eihän naiset muutenkaan kulje rinnat paljaina. Itse olen joutunut imettämään junassa ja lentokoneessa, mutta olen todellakin tehnyt sen niin, ettei vieruskaveria häiritse. Muuten otan siitä neuvolan tuolirivistöstä tuolin ja vien sen sivummalle, vaikka vain naisia ois läsnä. Se, että ei imetä kaiken kansan nähden, on mielestäni toisten huomioon ottamista ja myös itsensä ja miehensä kunnioittamista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ap:n ans samaa mieltä Mun mielestä julkisesti imettäminen on sivistymäöntä ja huonoa käytöstä ja todella itsekästä. Mulle rinnat on myös osa mun naiseutta, ei vain imettämistä varten. Ja eihän naiset muutenkaan kulje rinnat paljaina. Itse olen joutunut imettämään junassa ja lentokoneessa, mutta olen todellakin tehnyt sen niin, ettei vieruskaveria häiritse. Muuten otan siitä neuvolan tuolirivistöstä tuolin ja vien sen sivummalle, vaikka vain naisia ois läsnä. Se, että ei imetä kaiken kansan nähden, on mielestäni toisten huomioon ottamista ja myös itsensä ja miehensä kunnioittamista.

Vierailija
2/8 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja turha vedota luonnollisuuteen. Minäkin pidän alastomuutta luonnollisena mutta en silti kekkuloi ilman kuteita pitkin katuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja turha vedota luonnollisuuteen. Minäkin pidän alastomuutta luonnollisena mutta en silti kekkuloi ilman kuteita pitkin katuja.

sehän onkin ihan sama asia kuin lapsen ruokkiminen. Kyllä kannattaa jättää vauva syöttämättä sen takia, että jotain kuivapillua sattuu imetys vaivaamaan.

Vierailija
4/8 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

SeaLifessa yksi mamma päätti, että mitäs sitä imeväistä suotta vessaan viemään vaipanvaihtoon, kun haihuoneessa oli kivan avaraa (ja ehkä 20 muuta ihmistä). Siinä vaan vauva penkille ja puuhiin!

Vierailija
5/8 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan tätä kommenttia vartenhan täytyi avata taas uusi ketju. Eikö sun kommenttiasi tarpeeksi noteerattu siinä toisessa ketjussa ja jäit ilman huomiota. Voi poloista. Kun eipä oikeasti taida ketään sun ahdasmieliset mielipiteesi kiinnostaa. Mun piti tulla katsomaan että millainen urvelo se jaksaa jauhaa taas samaa sontaa.

Eiköhän tää asia ala olla tältä päivältä loppuun käsitelty vai etkö vaan osaa lopettaa ajoissa.

Vierailija
6/8 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkinen imettäminen on epäkohteliasta. Ikävä kyllä aihe ei mitenkään mene jakeluun oranssiksi värjätyille, hiusjatkeita käyttäville tekoripsi"kaunottarille".

Vierailija
7/8 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kai vähän samanlainen mielipide, kuin onko säärikarvojen ajelu kesällä lähimmäisen huomioimista vai oma asia.

Vierailija
8/8 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

johonkin syrjään imettämään, ellei ole aivan pakko imettää siinä kaikkien keskellä. Mä en vaan osaa pitää luonnollisena sitä, että kekkaloisin jossain keskellä katua rinnat paljaana, vaikka niissä kuinka roikkuisi vauva. En todellakaan halua esitellä tissejäni kaikelle kansalle, ehkä jollain nelikymppisillä ei enää ole mitään väliä kun tissit muutenkin ovat mitä ovat, mutta mua ällöttää ajatus, että jotkut nuoret tai vanhat äijät tuijottaisivat rintojani. Yök.

Tosin pari pvä sitten olin eräässä kauppakeskuksessa, ja viereeni tuli nainen imettämään. Sitä pidin ihan normaalina, sillä hän jotain selitti, että lastenhoitotila oli ihan täynnä ja vauva huusi täyttä kurkkua.