Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihaksikkaat naiset

Vierailija
22.08.2011 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi ekaon muutenkin naamaltaan tollanen no ei nii kaunis mutta tokahan on täydellinen kyllä naisella nyt lihasta pitää olla jonku verran ja muutenkin hyvässä kunnossa oleva urheilullinen eikä mikään tantta sellanen että käsissäki roikkuu vaa alapuolella... ja mahassa läskiä ja siis toka on hyvä.

Vierailija
2/9 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lihaksikas nainen on seksikkäintä mitä tiedän!

T. 23 v mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena ihailen ihan suunnattomasti Adela Garciaa joka iästään huolimatta näyttää ihan törkeän hyvältä! Siinä on tavotetta vielä hetkeksi aikaa :-)

Vierailija
4/9 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mielestä nainen ei ole kaunis jos hänellä on liikaa lihaksia.

Vierailija
5/9 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaikka kaikki ois kivan kiinteetä perusnaisellisuus kaatuu siihen että tissit on bodareilla silarit 78%sesti ainaki. tai sitte muute rasa kadonu ja niistä tullut aat. kyll naisel saa rasvaa olla osassa paikkoja ei vatsojen tarvii näkyy! semmonen pehmeys on paikallaa...riitää ku nallit ei roiku ja jenkkkoi pahasti oo ja perse erottuu jaloist

Vierailija
6/9 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin sanoo vain homomies. kaapista rohkessti vain.

Vierailija
7/9 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo eka linkki on jo kenties hieman liiankin lihaksikas, mutta toisen linkin naisen kroppa on aikas täydellinen.

Yuotubestakin löytyy Rockbody.tv jumppaohjevideoita. Siinä on Suzana aikas moinen seksipommi ;)

Vierailija
8/9 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosikaudet käynyt salilla kaksi- kolme kertaa viikossa.

Väitän olevani timmissässä kunnossa kuin tyttäreni, olemme molemmat kahden lakpsen äitejä.

Vierailija
9/9 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onn voimaa ja lihasta? Vai elääkö ap vain miellyttäkseen muita? Mä ottaisin tuon kakkoslinkin kropan riemusta kiljuen, muut saa olla laihoja/lihavia/laihaläskejä, ei kiinnosta minua!