Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hääpäivälahjaksi vaimolle.

Vierailija
22.08.2011 |

Hääpäivä lähestyy ja yritän miettiä sopivaa lahjaa vaimolleni. Hän on nykyään erittäin kylmä seksuaalisesti ja yritänkin miettiä jotain piristävää sille sektorille. Se ei saisi olla mitään liian "läpinäkyvää", koska seurauksena saattaa olla haukut epätoivoisesta vonkaamisesta. Parasta olisi jokin sellainen mikä saisi hänet itsensä haluamaan.

Esim jos yritän antaa hierontaa, minua syytetään siitä että yritän vain tyydyttää omia tarpeitani.

Lahja pitäisi siis olla jotain eroottista, josta minä en saa mitään nautintoa.

Mies-strippari? Eroottinen teatteriesitys (onko sellaisia)?

Jotain ideoita olisi kiva kuulla. Etenkin niiltä jotka ovat samankaltaisessa tilanteessa.

Budjetti olisi alle 500€ tai jos idea on ainutkertainen voi maksaa enemmänkin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa sellaisiakin kuorintoja, hierontoja yms, jossa voidaan olla yhdessä. Ehkäpä siitä voisi lähteä kehittelemään ideaa eteenpäon. Jokin mukava juttu, jossa olaan yhdessä vähissä vaatteissa ja jotain hyvää oloa tuottavaa toimintaa siihen mukaan. Tuollaisen luulisi virittelevän oikeaan suuntaan.

Vierailija
2/18 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää liukkaria ja annat vaimollesi kunnon anaaliorgasmin, sen jälkeen hän ei muuta enää haluakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka siivoavat alasti. Lopuksi antavat hieronnan (mutta kuulemma eivät varsinaisesti seksiä.

Lahja olisi puhtaasti vaimollesi kun saisi viinipullon kanssa katsella alasti hääräilevää miestä ja saisi vielä eroottisen hieronnan. Lahja olisi seksuaalisesti sytyttävä olematta kuitenkaan vonkaava. Ja kaiken lisäksi ei olisi edes puhtaasti seksiin liittyvä.

Samaan syssyyn voisit kokeilla hankkia vaimolle jotkut kauniit alusvaatteet tms. jotka voisi pukea päälleen siivoajaa katsellessaan, voisi olla että vaimo innostuisi myöhemmin esittelemään niitä sinullekin.

Vierailija
4/18 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näin naisena väittäisin, että paras lahja minkä voit antaa, on se, että olet hellä, rakastava ja muutoinkin ihana vaimollesi...eiköhän ne halut sieltä sitten herää tai palaa.

Jokin syyhän siihen kaiketi on, miksi vaimosi on seksuaalisesti kylmä, ja monesti parisuhteen ongelmat ja/tai ristiriitatilanteet johtavat seksuaaliseen kylmyyteen.

En siis milläänsäkään jaksa uskoa, että mikään tietty erityinen lahja saa vaimosi halut syttymään.

Säästä ne rahat johonkin mielekkäämpään, ja katse peiliin ja omaan käytökseen...mitä voisit tehdä toisin, jotta vaimosi haluaisi sinua?

Ei omakohtaisia kokemuksia seksuaalisesta kylmyydestä, joten en osaa sen enempää neuvoa.

Mutta voisin kuvitella, että jos mieheni seura ei nappaisi, niin ei se nappaisi kyllä minkään epätoivoisen seksiyllätyksen jälkeenkään, anteeksi lannistavan rehellinen kommenttini.

Monet hyvät asiat ovat ilmaisia ;)

Mukavaa hääpäivää kuitenkin!

Vierailija
5/18 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

400egellä hoitelemaan vaimosi tyytyväiseksi. Ja sen jälkeen seksi teilläkin rupeaa taas maittamaan.

Vierailija
6/18 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Ja vastaus viisi oli kieltämättä hieman ärsyttävä, koska taidat olla oikeassa. :)

Tarkemmin ajateltuna tuo vaimon seksuaalinen kylmyys taitaa kohdistua vain minuun ja siksi kaikki ehdotukseni seksin suuntaan saavat hänet ärtymään.

Miksi oikeastaan haluaisin hänelle seksuaalista tai eroottista nautintoa? - siksi että rakastan häntä niin paljon. Tässä tilanteessa en vain itse pääse sitä tuottamaan. Lahja jossa vain hän saa olla kohteena olisi myös pyyteettömämpi.

Alaston siivooja tai ammattirakastaja lahjaksi tuntuu vähän tökeröltä.

Kylpyläloma hierontoineen vain hänelle voisi olla yksi vaihtoehto tai sitten ostan hänelle jonkin ulkomaan matkan ja jään itse lastenvahdiksi.

Ap

Vierailija
7/18 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpyläloma hierontoineen vain hänelle voisi olla yksi vaihtoehto tai sitten ostan hänelle jonkin ulkomaan matkan ja jään itse lastenvahdiksi.

Ap

Kuulostaa todella hyvältä. Olisi mukavaa kuulla miten vaimosi muisti sinua yhteisenä hääpäivänänne, kun sinä kuitenkin tunnut aika merkittävää lahjaa hänelle järjestävän. Uskon, että parisuhteesi tulevaisuus on hyvässä jamassa, kun jaksat noin hyvin vaimoasi huomioida.

Vierailija
8/18 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääpäivä lähestyy ja yritän miettiä sopivaa lahjaa vaimolleni. Hän on nykyään erittäin kylmä seksuaalisesti ja yritänkin miettiä jotain piristävää sille sektorille. Se ei saisi olla mitään liian "läpinäkyvää", koska seurauksena saattaa olla haukut epätoivoisesta vonkaamisesta. Parasta olisi jokin sellainen mikä saisi hänet itsensä haluamaan.

Esim jos yritän antaa hierontaa, minua syytetään siitä että yritän vain tyydyttää omia tarpeitani.

Lahja pitäisi siis olla jotain eroottista, josta minä en saa mitään nautintoa.

Mies-strippari? Eroottinen teatteriesitys (onko sellaisia)?

Jotain ideoita olisi kiva kuulla. Etenkin niiltä jotka ovat samankaltaisessa tilanteessa.

Budjetti olisi alle 500€ tai jos idea on ainutkertainen voi maksaa enemmänkin.

voi luoja sentään mitä ideoita sulla oikein on? Ainoa järkevä tuossa on toi hieronta.

Kunnon hellittelypäivä vaimolle, hierontaa, manikyyri, pedikyyri jne. Day spa -juttu.

Vierailija
9/18 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukavaa kuulla miten vaimosi muisti sinua yhteisenä hääpäivänänne... Uskon, että parisuhteesi tulevaisuus on hyvässä jamassa, kun jaksat noin hyvin vaimoasi huomioida.

Muistaako vaimot jotenkin miehiään hääpäivänä?

Minä olen tainnut käsittää asian jotenkin ihan väärin. Meillä kun minä olen ainoastaan muistanut vaimoa - toisin päin ei tule mieleen mitään.

AP:n tapauksessa vaimon seksuaalinen vire kyllä tulee kasvamaan, kunhan AP hommaa vaimolleen ulkomaan matkan jääden itse lasten kanssa kotiin.

Ikävä kyllä sen vireen kohde vaan on joku muu kuin AP.

Vierailija
10/18 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähettäisin tuollaisen vaimon Ulan Batoriin. Se on yksi maailman kylmimmistä kaupungeista. Siellä noinkin kylmä nainen olisi jo suhteellisen kuuma.

No. Ihan oikeesti. Teidän suhteessa on jotain pahasti vialla. Miten tuollaista kateutta ja katkeruutta on kertynyt? Mikset sinä saa nauttia itse? Eikös hääpäivä ole molempien juhla.

Vierailija
11/18 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miesstripparit.. :O

Meillä on ensimmäinen hääpäivä tulossa ja jos mies hommais mulle tollasen hääpäiväyllärin niin en kyllä tykkäis!! Vaikka tykkäänkin kattella hyvännäköisiä miehiä ja olen varsin seksuaalisesti vapautunu, niin ei tollaset asiat kuulu hääpäivään.. Huh. Kokeilkaa mieluummin just sitä hemmottelua jossain spassa, ottakaa yhteisiä hoitoja tms. Käykää syömässä hyvin ja huomioit vaimoa, osta ehkä joku kiva lahja, menette hotelliin yöksi. Hoidat lapsenvahdin valmiiksi.

Meidän hääpäivä menee näin; viedään lapsi hoitoon mummille, mennään hotelliin josta on varattu saunallinen sviitti, saunotaan, paneskellaan, laittaudutaan, mennään syömään hyvin, käydään terassilla tai jossain kivoissa baareissa nauttimassa muutamia juomia yms kivaa kaupungilla, takaisin hotelliin, jossa saunotaan ja juodaan shampanjaa, paneskellaan lisää (olen hommannut uudet kunnon seksihepenet joilla yllätän mieheni), saunotaan taas ja juodaan lisää shampanjaa.. ja sitä rataa.. ;)

Kokeile jotain tollasta? :)

Vierailija
12/18 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, vien vaimoni syömään ostan kukkia ja annan illalla kovaa kyytiä sängyssä, eli koko hoito. Vaimoni ei ole seksissä eikä muussakaan kylmä.M45.

Vierailija
13/18 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kylmyys alkaa jo aiheuttaa erohaaveita, niin oikea rakkauden teko hääpäivänä on varata sessio pariterapeutille, seksiterapautille tms. puolueettomalle maaperälle, jossa asiaa käsitellään ja jossa asiaa saa käsitellä>>> avioliitto saattaa vaikka jatkuakin sen ansiosta.

Loppupelissä ei ole yhtään ahdistavampi lahja kuin että suunnittelet romanttista seksinhuuruista iltaa ja karu lopputulema on, että vaimo ahdistuu ja sinä vittuunnut.

Vierailija
14/18 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta naisellisesta näkökulmastani mietin seuraavaa:

Hieronta, ahhh! Kokovartalo, siis ihan rehellinen kunnon hieronta. Miksei jotain tuoksuöljyjä rentouttamassa, aromaterapiaa.

Joku kasvohoito, mmm! Ihanaa, kun saisi virkeää ilmettä peliin. Manikyyri ja pedikyyri päälle.

Hiukset: kampaus kuntoon. Aijjai.

Tuollaista kun saisin, oisin otettu. Ja ehdottomasti olisin yksin, koska silloin voisin ajatella ihanaa miestäni, joka tämmöistä luksusta minulle tarjoaa, ja itse rassu nyhjää kotona... Kehittäisin niin paljon kiitollisuutta ja kaipausta sieltä etäältä, että jkotiin saapuessani kuorisin mieheltä housut pois jo eteisessä. Antaisin sellaisen poskihoidon että oksat pois, antaumuksella ja kiihkolla. Ja se olisi tietysti vasta alkua :D

Ulkomaanmatka yksin vaimoille... Hmm. Sinänsä kaunis ajatus, mutta sisältää myös taka-alalla viestin, että haluat hänet mahdollisimman kauas itsestäsi. Ei liene tarkoitus.

Soisa siis johonkin hyvään kylpylään, ja koosta sieltä vaimolle palvelutarjonnasta luksushoitopaketti. Kyllä ne siellä neuvoo sua siinä, mistä vaimo todennäköisesti pitää.

Loistava hääpäivälahja olisi tämä. Et taida olla mun mies, ikävä kyllä... Miten saisin oman äijäni pohtimaan tällaista... :D

Vierailija
15/18 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin kaikessa "lahjomisessa" en usko, että hienojen tavaroiden tai edes palveluiden ostaminen vaimolle auttaa yhtään mitään jos tilanne on vuosien saatossa livennyt seksuaalisti passiiviseksi.

Itse en miehenä lähtisi sellaiseen kissahiiri-leikkiin, että hemmottele kulta minua hieronnoilla jotta saat pillua. Jos ei pääsääntöisesti ilman kelpaa niin sitten ei ollenkaan. Yhtälailla miehellä on oikeus ajatella, että "nainen ne jalat auki tai et ole hyvä vaimo" jne. Kylmää peliä, mutta molemmilla on tasavertainen oikeus.

Eli sinänsä paras lahja AP:n tapauksessa voisi olla vuosikortti pariterapiaan. Sillä voi pelästää avioliiton/koko elämän yhden päivän sijaan.

Vierailija
16/18 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde/seksuaali-terapeutilla on jo tullut käytyä muutaman kerran. Epäilen että terapiakäynti juuri hääpäivänä koettaisiin aikamoisena loukkauksena. Kyse on 10 vuotis hääpäivästä ja haluaisin sen olevan jotain erilaista. Kiitos kuitenkin #14.

Yhteismatka-idean taidan hylätä, koska aiempien kokemusten mukaan matkoillamme on ollut vielä normaalia kylmempää. Kuulemma liian paljon paineita sen suhteen ja lisäksi on liikaa muita virikkeitä. Museot yms.

Taidan kallistua vahvasti kirjoittajan #15 ideaan. Tarjoan täydellisen hemmottelun ilman mitään piilotettuja vaateita vastineesta. En usko että siitä seuraa mitään kuvatun kaltaista, mutta saan itselleni hyvän mielen. Antamisen iloa.

Kiitos sinulle #15. Harmi ettet ole vaimoni.

AP

Vierailija
17/18 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenne sulla on ihan loistava! Eihän tuollainen pyyteettömyys voi olla herättämättä positiivista reaktiota vaimossa, oli kyseessä sitten millainen ihminen tai tilanne tahansa.

Poikkea kertomassa miten kävi! Onnea matkaan :)

T.15

Vierailija
18/18 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ihan oikeasti ostaisit jotain HÄNELLE? Koska nythän sinä oikeasti ajattelet vain itseäsi, yrität keksiä lahjan, jonka avulla SINÄ saat mitä SINÄ haluat. En ihmettele, ettei vaimosi halua seksiä kanssasi. Olet varmaan luonteeltasi niin itsekäs, ettei tilanne ole korjattavissa, mutta jos oikeasti haluat parantaa tilannetta, voisit ehkä harkita jonkinlaista terapiaa, jonka avulla oppisit aidosti ajattelemaan muitakin, etkä aina vain itseäsi. Onnistumisen mahdollisuudet on aika pienet, koska itsekkyys on yksi pahimmista ja vaikeimmin muutettavista luonteenpiirteistä, mutta ei sinulla kai ole vaihtoehtoakaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi