Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tuloilla saa soviteltua päivärahaa? entäpä onko se paperishow ihan helvetillinen jos...

Vierailija
22.08.2011 |

..tekee esim Seurella keikkaa ja työtä olis vaikkapa 3-5pvänä vkossa?? en kyllä jaksais sitäkään että viikottain lähetän jotakin lappusia pitkin liittoa, työkkäriä, seurea jne siitä miten olen ollut töissä jne.

Vittujen vattujen helvetti tätä pätkätyöläisen elämää TAAS :(((((

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Toinen joka kohta ehkä samassa tilanteessa.

Vierailija
2/6 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin eräässä paikassa töissä, 1-2 päivää viikossa.

täytin sen työttömyyskassan lomakkeen, johon merkitsin kullekin päivälle työttömyyden tai työtuntien määrän ja liitin mukaan saamani palkkakuitin.

Tietysti sitä rahaa ei saa sitten saman tien, kun joutuu odottamaan palkkakuittia. Jos tää on ongelma, niin sitten voi olla hankalampaa. Mulle ei tullut mitään ylimääräistä täyttämistä, ainoa ero oli se, että kassaan piti laittaa se palkkakuittikopio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en siis todellakaan täyttänyt viikoittain mitään, vaan kerran kuukaudessa. Hyvin toimi!

Se laskukaava niiden soviteltujen päivärahoje saamiseksi on melko monimutkainen eli jos haluaa kikkailla ja varmistaa, että saa täydet päivärahat ja mahdollisimman ison palkan, niin sitten pitää laskeskella. Itsellä tilanteena oli, että halusin kaikki mahdolliset työpäivät ja raha-asiat oli toissijaista.

Vierailija
4/6 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

netissäkin täyttää ja lähettää?? Vai??

Vierailija
5/6 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

netissäkin täyttää ja lähettää?? Vai??

Varmaan riippuu kassasta. Mun kassassa (Esittävien taiteilijoiden ja journalistien työttömyyskassa) lähetetään papereita.

Vierailija
6/6 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuloista kiinni, vaan tehdyistä tuntimääristä. Eli se ei saa ylittää 75 prosenttia kokonaistyöajasta.

Esimerkiksi opettajilla päätoimisuus on 16 tuntia jolloin raja on 12 tuntia. Jos teet 48 tuntia tai sitä enemmän kuussa et saa, mutta jos teet alle, saat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi