Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kamerasakko

Vierailija
21.08.2011 |

onko kokemusta että jos ajaa ylinopeutta kameraan, eikä ole vöitä, tuleeko kaksi sakkoa?

itsellä ykkösvaiheen kortti eli tokasta sakosta lähtee kortti eli lähteekö mulla sitten kortti kun ei ollu vöitä ja ylinopeutta se 20km/h?

ja onko kokemusta siitä että onko noissa yhtään pelivaraa, itselätni lähtee kortin myötä myös työpaikka:( omaa tyhmyyttä tietty

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kellään tosiaan kokemusta?

Vierailija
2/10 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ei ollu vyötä??? Toivottavasti lähtee ja saat takaisin vasta sitten kun tajuat miks ne turvavyöt on siellä autossa.

Takapenkillä ilman vöitä istuva tappaa kovassa kolarissa sen edessä istuvan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kokemusta että jos ajaa ylinopeutta kameraan, eikä ole vöitä, tuleeko kaksi sakkoa?

itsellä ykkösvaiheen kortti eli tokasta sakosta lähtee kortti eli lähteekö mulla sitten kortti kun ei ollu vöitä ja ylinopeutta se 20km/h?

ja onko kokemusta siitä että onko noissa yhtään pelivaraa, itselätni lähtee kortin myötä myös työpaikka:( omaa tyhmyyttä tietty

lähtee kortti, et puhu siitä kellekään ja jatkat ajmista ihan pokkana. Kukaan ei huomaa mitään kun vaan sen 2 kuukautta ajelet hissukseen.

Vierailija
4/10 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tottapuhuen vöitä ei ollu siks et ne oli rikki.

Joo kukaa ei varmaan usko mut turvavyöst se joku vetohomma oli kussu ja se koko vyö vaan lerputti siellä lattialla eli se ei kiristäny ollenkaan. Korjattiin toki heti kun pystyttiin mut minä hölmö kiireessä ajelin ylinopeutta ja kostautuhan se.

Auto on miehen nimis ja se ehdotti et jos se ottas omii nimiisä ne sakot, voiko niin tehdä? siis että ilmottaa laitokselle että ite ajo vaik vaimo ajo? vai kattooko ne siit kuvast et ei voi olla auton omistaja ratis? VAi kyseleekö ne edes?

Miehel saa se 4 sakkoa tulla kun on ollu kortti niin kauan :((((

ap

Vierailija
5/10 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtee kortti, et puhu siitä kellekään ja jatkat ajmista ihan pokkana. Kukaan ei huomaa mitään kun vaan sen 2 kuukautta ajelet hissukseen.

miten käy ajo-oikeuden, jos jää kiinni kortitta ajosta? Yks poliisi, Jussi Pohjonen tais olla nimi, sanoi radiossa, että noiden sakkojen välttäminen on todella helppoa. Laittaa turvavyön kiinni ja ajaa rajoitusten mukaan. Tosin luulen kyllä, että sakotetaan yhdellä sakolla, mutta kokemusta ei oo, ku kerran oon ajanu kameraan niin, että tuli sakko ja sillonki oli vyö kiinni. Ja jos olisin ajanu rajoituksen mukaan, en olis saanu sakkoa... ;P

Vierailija
6/10 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisi parempi, jos et ajaisi autoa ollenkaan. Aika rajua ylinopeutta ajoit ja vieläpä silloin, kun turvavyö oli rikki.. Olet varmaan melkoinen riskin ottaja liikenteessä.

Vierailija
7/10 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo yleensä riskinottaja mut toi tie oli sellanen mihin oli vaihettu joku aika sitten se nopeusrasjotus alemmas, ennen oli 80 mut se laski keväällä 60 siks et siin oli ollu paljon kolareita.

Näitä sattuu, tiedän kyllä mokanneeni eikä siin selitykset auta, oma vika ja ihan aiheesta se kortti lähtee jos lähtee ja haluun vaan tietää et lähteekö.. voiko tota tiedustella mistään ennenkuin se sakko tulee et mikä käytäntö on?

Vierailija
8/10 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tottapuhuen vöitä ei ollu siks et ne oli rikki.

Joo kukaa ei varmaan usko mut turvavyöst se joku vetohomma oli kussu ja se koko vyö vaan lerputti siellä lattialla eli se ei kiristäny ollenkaan. Korjattiin toki heti kun pystyttiin mut minä hölmö kiireessä ajelin ylinopeutta ja kostautuhan se.

Auto on miehen nimis ja se ehdotti et jos se ottas omii nimiisä ne sakot, voiko niin tehdä? siis että ilmottaa laitokselle että ite ajo vaik vaimo ajo? vai kattooko ne siit kuvast et ei voi olla auton omistaja ratis? VAi kyseleekö ne edes?

Miehel saa se 4 sakkoa tulla kun on ollu kortti niin kauan :((((

ap

Kuvat ovat melko selviä, niin tuskin miestäsi uskotaan kuvan ajajaksi.

Vierailija
9/10 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon mahdollista, että saat suoraan 2 sakkoa. Jos sulla on ollut ylinopeutta yli 20km/h niin eikös ykkösvaiheen kortti lähe jo pelkästään siitä? En kyllä oo ihan varma, mut muistaakseni ylinopeudelle oli joku raja ykkösvaiheen kortilla. Sakko lähetetään omistajalle/haltijalle joka ohjaa sen sitten eteenpäin. Mitä työtä teet? Eikö sua voida siirtää toisiin hommiin kortin kuivumisen ajaksi. Poliisille voi myös ilmoittaa, että ajokortti on työnteon edellytys niin he mahdollisesti lyhentävät ajokieltoa.

Vierailija
10/10 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä kotihoidossa sellasella alueella että ajoa tulee päivittäin toista sataa kilometriä eli ei voi kulkea polkupyörällä.

Sen lisäksi ilman autoa en pääse töihin koska ei kulje julkisia. Se nyt hoituisi vaikka taksilla mutta nimenomaan noi työ-ajan sisäiset matkat eivät.

Missää ei kyl oo puhuttu et ykkösvaiheen kortilla ois joku tietty määrä, ainoastaa se et yli 20km menee päiväsakon puolelle

ap