Koskakohan syntyy vauva meille? Ei kohdunkaulaa ja voi olla jopa aukikin jonkin verran
Olen aikaisemmin synnyttänyt. nyt rv 37.
viime yönä supisteli useampiakin kertoja ja illalla myös. Nukuin kuitenkin ihan okei, eikä nyt mitään. AIkaisemmin tässä raskaudessa on supistellut silloin tällöin, mutta ei yhtään säännöllisesti. Koskakohan saa odottaa vauvaa syntyväksi?
On tietty mahis että tänään tai muutaman viikon sisään... ;) mutta mikä vois olla todennäköisintä?
Kommentit (4)
eli ei ole yhtään varmaa, että syntyy lähiaikoina. Eilen jo jänskätti, vettä tuleeko lähtö, mutta voi mennä siis vielä viikkoja... ääh.
ja väitettiin ettei varmasti pysy masussa loppuun asti. Tyttö syntyi tasan 41 käynnistyksellä (suppareitten vuoksi menin sairaalaan ja pitkän matkan takia käynnistivät). Kolme viimestä viikkoa oli sen kolme senttiä auki ja sairaalaan mennessä 4 cm. Supistukset kuitenkin loppui. Synnytys kesti tunnin. Olis varmaan pysyny vauva vielä viikon mahassa jos ei olis puhkottu kalvoja :)
Vauva myös alhaalla ja supisteli jatkuvasti.
Syntyi 40+2
Mulla oli vikassa lääkärintarkastuksessa sekä sisä ja ulkosuu sormelle auki ja paikat erittäin pehmeät. Lääkäri sit sanoi, että voi syntyä ihan hetkenä minä hyvänsä. Totesi vielä, että laskettuun aikaan saakka ei millään pysy masussa. No niinpä kuitenkin kävi, että vauva syntyi viikoilla 41+5.
Ja mulla ei ollut ollut koko raskauden aikaan yhtään supisteluja, mutta noin kolme viimeistä viikkoa niitä sit olikin.