Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkään että kaksi miestä työpaikallani on ihastunut minuun. Heittääköhän mulla päässä

Vierailija
20.08.2011 |

vai voisikohan niin olla oikeasti?

Uskallatteko te naiset flirttailla töissä vai pitäisikö pitää vain tyly asiallinen linja? Vai onkohan jotain siltä ja väliltä vaihtoehtona? Esimerkiksi kaverillinen ote mieihiin töissä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyile takaisin ja ole yhtä mukava kuin tähänkin asti, ei siitä tarvitse mitään vakavampaa peliä tehdä. Kiva mennä töihin, kun vastassa on iloisia ja silmää vinkkaavia ihmisiä!

Minä ainakin olen uskaltanut ottaa vastaan kaiken flirtin ja antanut takaisin, joskus varsin suorasukaisestikin. Riippuu varmaan hiukan alastasi...

Vierailija
2/3 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylyys on tyhmää, eikä flirttikään (pientä ja harmitonta lukuunottamatta) oikein työpaikalle kuulu.

Minä olen miesvaltaisessa työpaikassa ja siellä pärjää juurikin tuolla kaverilinjalla hyvin. Ja on tosiaan mahdollista, että työkaverit ihastuvat joskus toisiinsa. Minä menin aikanaan työpaikalleni ensimmäisenä naisena ja väitän kyllä, että ainakin 4-5 miehen pasmat menivät alkuun vähän sekaisin. Sitten he taisivat tottua minuun, kun ihastuksenpuoleinen käytös hellitti itse kullakin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat ihastuneet minuun vaan sitä, että olen niin hölmö, että luulen, että ovat ihastuneet minuun vaikka eivät olekaan. Tämmöisestä on niin pitkä aika minun elämässäni, etten enää oikein luota omiin havaintoihinikaan.

Mistä sen tietää, että onko joku ihastunut vai onko joku vaan ihan normi ystävällinen?