Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HopLop synttäreistä!! iha rahastusta!!

Vierailija
20.08.2011 |

sis niin rahastus tarkoitus ku voi olla vaan. kaikki maksaa "kerhohuoneesta# piti ennen synttäreiden loppua jo lähteä??!! minkäänlaista yhteis juttua ei oikein ollut kerran jou kuulutti lapset syömään mutta muuten.. ymmärsin etä tulee joku täti ns hiukan laittamaan mehua ja esim toisen kerran kuuluttaa että lahjat avattaisiin jne.. no mun mielestä oli aivan rahastusta ja paskat koko synttärit! onneksi lapsi sentään nautti! kun kahden parhaan kaverinsa kanssa painoi 1.5h loput 8 oli kaik eripuolila. nolointa oli kun lapsi tuli sanomaan että on jano sanoin että mennään laittamaan limua, niin oli jo pöytä korjattu pois!! kuulemma puolituntia aikaisemmin siivottiin tarjoilut .. huh huh

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatellutkaan, että henkilökunta jotenkin ohjailisi lapsia, vaan otin tottakai itse siitä vastuun. Olin suunnitellut etukäteen aikataulun ja sen mukaan sitten toimittiin. Me saatiin olla loppuun asti huoneessa, senkin olin varmistanut etukäteen. Kaikki loput syömiset ja juomiset saatiin pakata kotiin mukaan.

Parasta oli, ettei tarvinnut siivota ennen juhlia ja juhlien jälkeen eikä tarvinnut vääntää tarjottavia kotona. Arki-iltasynttärit siis onnistui hyvin ja lapset oli onnellisia.

Vierailija
2/2 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mitään valittamista. Erittäin tyytyväisiä ollaan oltu. Lapsilla ollu tosi hauksaa ja mitä väliä sillä on jos huoneesta täytyy poistua puolta tuntia ennen? Ei kai sinne olla tultu pöydässä istumaan. Meillä ainakin lapset olleet ajat sitten syöneet herkut ja loppuajan juoksevat ihan muualla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi