S/M-halut esteenä suhteille? Naiset hoi!
Pidän S/M:stä erittäin paljon. Kyllä normiseksikin menee mutta se käy ajanmittaa tylsäksi vaikka olisi minkälaisia viritelmiä siinä. Minä vaan kaipaan S/M:ää edes jonkinlaisessa muodossa! Monet suhteet ovat naiset katkaisseet ensimmäisten S/M-ehdottelujeni jälkeen. Nyt olen hyvässä suhteessa, jossa normiseksi on ihan hyvää. Silti on todettava etten ilman S/M:ää voisi olla ikuisesti ja pettää en tahdo.
Olen aika varma että tyttöystävää ei se kiinnosta. On juuri sellasta tyyppiä, ettei tahdo kokea pienintäkään kipua tai edes aiheuttaa toisille sitä. Olisko tällä palstalla samoin ajattelevia naisia? Oletteko te miten ehdottomia tuon asian suhteen eli suostuisitteko edes vaikka seksiin, jossa ei ole mitään satuttamista vaan vaikkapa toinen sidottuna tai silmät peitettynä?
Jotain tollasta pehmeämpää S/M:ää aion nyt lähiaikoina ehdottaa muijalleni. Itse vertaan tollasta pehmeämpää ihan vain seksiasentoon. Kun kerran ollaan helliä niin eikö sen luulisi olevan aika sama harrastaako normiseksiä sitten toinen vähän sidottuna tai silmät peitettynä? Vai tuleekohan taas kerran pakit kun käyn ehdottelemaan. Aiemmin ehdottelin rajumpaa S/M:ää enkä mitään pehmoilua. On vaan varma ettei rajumpaa ainakaan suostuisi.
Kommentit (17)
miten rajuun olisit itse valmis menemään? Ihan siis konkreettisesti? Oletko siis itse sadistin vai masokistin asemassa? Tuo silmien peittäminen ja sitominen nyt on aikalailla peruskamaa. Itsekin joskus nuorempana kokeiltiin mieheni kanssa silmäsidettä ja käsien sitomista. Ei se loppujen lopuksi oikein kumpaakaan sytyttänyt. Yhteen kertaan jäi. Kai S/M-leikkeihin täytyy olla sellainen tietty luonteinen ihminen. Ymmärrät varmaan, mitä tarkoitan?
Miksi et nosta kissaa pöydälle ja kysy haluaisiko hän kokeilla?
Kysyttiin miten rankasta tykkään. Kehossani on monenlaisia arpia näistä leikeistä johtuen. Polttamista, viiltämistä, puremista, mitä vain. Aina on seksikumppanin kanssa selvästi sovittu miten rankan kaavan mukaan mennään. Yllätyksiä ei tule kenellekkään. Toi nykyinen tyttöystävä on tosi kipuherkkä ja yliempaattinen. Ei sellasesta ole oikeaan S/M:ään eikä välttämättä edes hellempään sellaseen. Tota hellempää versiota aion silti ehdottaa, meni syteen tai saveen.
Ite sängyssä tykkään eniten olla roolin puolesta se dominoivampi osapuoli mutta kipua tykkään ottaa vastaan ja antaa aika tasapuolisesti. Roolin puolesta olen yleensä se hallitseva osapuoli. Nainen ei silti fyysisesti "kärsi" enemmän vaikka siinä alistetun roolissa onkin. Voin olla myös roolin puolesta se alistettu ei ongelmaa.
Eron jälkeen tapasin miehen, joka tuntuu tosi mukavalta, mutta seksi on toistaiseksi ollut suoraan sanottuna tylsää.. Ehkä vaan totuin naimisissa ollessani siihen, että seksi oli vaihtelevaa, ja että exäni osasi aistia, mitä haluan. (Joo, todellakin välillä tuntuu, että oli virhe erota!)
Tuntuu, että tuo mies ei ota tosissaan sitä, että olen oikeasti kiinnostunut eri tavoin alistetuksi tulemisesta (ja tuo lienee kohdallani ihan yleinen harha, sillä ulospäin vaikutan varmaankin pikemminkin doninoivalta).
Kuitenkin haluan mieluummin toteuttaa tätä puolta itsestäni suhteessa..
Eron jälkeen tapasin miehen, joka tuntuu tosi mukavalta, mutta seksi on toistaiseksi ollut suoraan sanottuna tylsää.. Ehkä vaan totuin naimisissa ollessani siihen, että seksi oli vaihtelevaa, ja että exäni osasi aistia, mitä haluan. (Joo, todellakin välillä tuntuu, että oli virhe erota!) Tuntuu, että tuo mies ei ota tosissaan sitä, että olen oikeasti kiinnostunut eri tavoin alistetuksi tulemisesta (ja tuo lienee kohdallani ihan yleinen harha, sillä ulospäin vaikutan varmaankin pikemminkin doninoivalta). Kuitenkin haluan mieluummin toteuttaa tätä puolta itsestäni suhteessa..
Mutta miehessä oli niin paljon muuta vikaa, että mieluummin elän vaniljaseksiavioliitossa, kuin kestän exäni kaltaista pettävää, raha-asioissa täysin kädetöntä m*lkkua..Olin siis tyylin nro 2 joka haluais alistuu, mut jonka mies ei haluu alistaa.. Ko. mies on ihanne isä, ihanne aviomies, osaa tehä/korjaa/hoitaa yhtä sun toista on uskollinen ja rakastava ja hoitaa mulle orkun joka kerta, joten "kestän" sen vaniljaseksin mukisematta..
En todellakaan tee kaikkia kotitöitä tms., vaan tämä puoleni näkyy sitten siellä makkarissa...en nauti seksistä kunnolla, jossen ole retuutettavana ja tahdottomana olentona mieheni käytettävissä. Minullakin on arpia, mies tykkää pitää tukkimiehenkirjanpitoa naimiskerroista pakaroillani ;). Pidän myös mm. piiskan saamisesta, fistauksesta ja sitomisesta. Usein mies sitoo minut käsistä ja jaloista, peittää silmäni jotenkin ja sitten mennään...hitto että alkoi muuten panettamaan!!
Ei meillä aina näin auvoista ollut. Meni vuosia, ennenkuin mies pääsi yli "mutku naisia ei saa satuttaa"-asenteestaan ja sieltä kuoriutuikin sitten ihka aito sadisti
Ottanut mieltymyksiäsi esille heti parisuhteen alkumetreillä? Eikös sillon just puhuta kaikki tollaset asiat läpi?
Säästyy sitten turhalta häslingiltä myöhemmin suhteessa kun ne mieltymykset alkaa päästä alkuhuuman jälkeen valloilleen.
Kantapään kautta opittu ettei kannata suhteiden alkumetreillä tästä mieltymyksestä mainita. Heti minua tuntematon nainen alkaa S/M:n takia pitämään jonakin hirveänä kirvesraiskaajana pelkän seksimieltymyksen takia. Tämä on koettu useita kertoja. Tykkään tyttöystäväni herkästä luonteesta pedin ulkopuolella. Kaikkea ei voi koskaan saada.
Mutta seksissä kaipaan miehelle alistumista. En aina, joskus on kivaa leikkiä toisen kanssa ja joskus hempeillä, mutta useimmiten kaipaisin mieheltä suht hallitsevaa ja kovaakin otetta. Mutta tässä täytyy olla ehdoton luottamus miestä kohtaan. Ymmärrän hyvin jos naiset ovat pelästyneet tuollaista ehdotusta tapaamisen alkuvaiheilla. Ei sitä tarvitse pitää miestä kirvesraiskaajana, mutta on vaikeaa lähteä sanomaan "kiitos vaan, en luota sinuun niin että jättäytyisin avuttomana odottamaan pimahdatko"
En kuitenkaan missään tilanteessa haluaisi varsinaista kuvaamasi kaltaista satuttamista (polttamiset, viiltelyt). Mutta saisi minut sitoa ja riepottaa ympäri huonetta. Aivan luonnottamalta taas kuulostaisi joutua itse dominoivan rooliin. Siis voisin kuvitella nauraen sitovani miehen ja siten laittaa hänet vain ottamaan mitä aion hänelle tehdä, mutta täysin leikkimielisessä sävyssä, ei lainkaan alistavassa saati satuttaen.
Mutta pelkkä ehdottaminen ei kaada hyvää suhdetta. Kunhan varot ettei naisesi koe sinun painostavan kokeilemaan jotain mitä ei tahdo.
Mutta seksissä kaipaan miehelle alistumista. En aina, joskus on kivaa leikkiä toisen kanssa ja joskus hempeillä, mutta useimmiten kaipaisin mieheltä suht hallitsevaa ja kovaakin otetta. Mutta tässä täytyy olla ehdoton luottamus miestä kohtaan. Ymmärrän hyvin jos naiset ovat pelästyneet tuollaista ehdotusta tapaamisen alkuvaiheilla. Ei sitä tarvitse pitää miestä kirvesraiskaajana, mutta on vaikeaa lähteä sanomaan "kiitos vaan, en luota sinuun niin että jättäytyisin avuttomana odottamaan pimahdatko"
En kuitenkaan missään tilanteessa haluaisi varsinaista kuvaamasi kaltaista satuttamista (polttamiset, viiltelyt). Mutta saisi minut sitoa ja riepottaa ympäri huonetta. Aivan luonnottamalta taas kuulostaisi joutua itse dominoivan rooliin. Siis voisin kuvitella nauraen sitovani miehen ja siten laittaa hänet vain ottamaan mitä aion hänelle tehdä, mutta täysin leikkimielisessä sävyssä, ei lainkaan alistavassa saati satuttaen.
Mutta pelkkä ehdottaminen ei kaada hyvää suhdetta. Kunhan varot ettei naisesi koe sinun painostavan kokeilemaan jotain mitä ei tahdo.
minä taas haluaisin tehdä naiselle juuri sitä mitä kirjoitit.
Viiltely ja kakkajutut ovat ehdoton ei.
Pitkäaikainen sitominen, kutittelu, kymmenet peräkkäiset orgasmit jne taas kylläkyllä!!!
Itse pitäisin yli kaiken siitä että nainen sitoisi minut nauraen tiukasti kiinni ja tekisi kaikkea mahdollista: kutittaisi, hyväilisi, piiskaisi kevyesti, laittaisi käytetyt pikkuhousut kasvoilleni ja suukapula siihen päälle niin ettei niitä saa pois.
Sitten ilmoittaisi että seuraavan tunnin saisin olla ihan rauhassa ja hetken päästä kuulisin ulko-oven kolahtavan...
Kyllä mä tykkään ainakin leikkiä ajatuksella, molemmista rooleista. On tietysti taidelaji, että asiansa osaa esittää oikeassa vaiheessa tutustumista.. ?)
Haluan miehen olevan vahva ja ottavan mut, vaikka vähän estelisinkin (tietysti oletuksena, että mies on tuttu ja aiheesta on puhuttu, tai mies muuten osaa lukea mua juuri oikein - meneekö taas liian naistenlehtimateriaaliksi? =D ). Haluaisin olla passiivinen ottaja, että mies käskisi mut erilaisiin asentoihin, haluaisin tiukkaa otetta hiuksista, jopa kipuun asti. Tällöinkin vain sanoisin, että etkö yhtään lujempaa saa kiinni.. Haluaisin, että mies läpsisi mua kasvoille, haluaisin että mies huorittelisi mua ja suhtautuisi muhun alentuvasti (ei kuitenkaan mitenkään henkilökohtaisuuksiin menevää haukkumista, vaan sellaista yleistä lutkittelua). Tiukka ote kurkusta saa jo ajatuksena kiihottumaan; tämä ihan erityisesti vaatii älytöntä luottamusta, että mies ei "pimahda", kuten aiemmin sanottiin. Korostaa muuten hurjasti tuntemuksia, kun hapensaanti rajoittuu..
Mitään viiltelyä, polttamista tms. en kuitenkaan haluaisi, en edes kokeilla. Silmät ja kädet saa sitoa, jonkun verran sattua, mutta ehdottomasti ei mitään jälkiä jättävää.
Tällaista seksiä olen kokenut em. "laajassa" mittakaavassa vain yhden eksäni kanssa, ja silloinkin vain harvoin, mausteena (ja lämmöllä muistelen). Ripauksia em. tekstistäni muidenkin kanssa, just läpsimistä, "hapettamista", mutta vain hetken verran, en sellaista kunnon alistavaa sessiota.. Eikä sellaista ihan äkkiseltään tule mieleen ehdottaakaan, tutustuessa.. =/
Ajatuksena mua kiihottaisi sitten olla myös itse se dominoiva, mutta kuten kirjoittaja edellä, en halua satuttaa oikeasti. Mielelläni kuitenkin käskyttäisin, alentaisin, käskisin palvelemaan, sitoisin mieleni mukaan, läpsisin, "pojittelisin", kiusaisin orgasmin rajalle ihan vain päättääkseni sitten kuitenkaan olla antamatta sitä.. Tämä ei sitten kuitenkaan mielikuvissani toimi vain sen seksin aikana, vaan sen pitäisi olla esim. iltapäivästä alkava tapahtumasarja, jossa roolit selkeästi jaetaan ja todellakin käskisin tekemään ihan mitä haluan, tietysti aina hieronnasta ja juomien tarjoiluista lähtien.. =)
mutta hänen mielestään kaikki piiskaaminen, alsitaminen ja muu "rajumpi" toiminta on naisen satuttamista, jota hän ei hyväksy.. Joten eipä tässä ole vaihtoehtoa, kun en pettäkään aio, niin "tyydytään" siihen mitä saa. Nautin tottakai normiseksistäkin ja saan orkkuja, mutta, mutta--
Mun nykyinen mies ei edellisessä liitossaan voinut edes kuvitella että nainen voisi nauttia alistamisesta, heillä oli hyvin perinteistä seksiä kuulemma.
Ja niin on meilläkin.
Olen kertonut että haluaisin tulla alistetuksi, edes vähän, mutta mies ei vaan koe sitä kiihottavana, hänestä se on naisen satuttamista myös.
mutta hänen mielestään kaikki piiskaaminen, alsitaminen ja muu "rajumpi" toiminta on naisen satuttamista, jota hän ei hyväksy.. Joten eipä tässä ole vaihtoehtoa, kun en pettäkään aio, niin "tyydytään" siihen mitä saa. Nautin tottakai normiseksistäkin ja saan orkkuja, mutta, mutta--
Mun nykyinen mies ei edellisessä liitossaan voinut edes kuvitella että nainen voisi nauttia alistamisesta, heillä oli hyvin perinteistä seksiä kuulemma. Ja niin on meilläkin. Olen kertonut että haluaisin tulla alistetuksi, edes vähän, mutta mies ei vaan koe sitä kiihottavana, hänestä se on naisen satuttamista myös.
Joitakin juttuja on kokeiltukin, mutta kun mies ei lämpee sellasesta touhusta niin se ei lämpee.. Joten tyydyn fantasioimaan kunnon alistussessioista.. Olen myös harkinnut että etsisin jonkun ihanan naisen minua alistamaan ja toteuttamaan niitä juttuja joihin mieheni ei suostu, mieheni saisi sitten katsella sivusta sitä.. ;)
Nuo SM -leikkeihin pystymättömät miehet ovat niitä kunnollisia kavereita, jotka ovat uskoneet feministien tasa-arvovouhotuksen kokonaisuudessaan. He pitävät naista ihmisenä, eivät panopuuna ja haluavat siksi kohdella tätä hyvin. Ei satuttaminen sovi siihen maailmankuvaan, vaikka tapahtuisikin "vain" seksin ohessa.
Valitettavasti, kuten tiedämme, useat erityisesti nuoret naiset juuri nimenomaan haluaisivat tulla kunnolla astutuiksi, nussituiksi täysin ilman minkäänlaista kunnioituksen häivääkään, käytetyiksi ja alistetuiksi. Tällaisten täytyy sitten ottaa tuota kumppanikseen sattunutta mainittua kunnon kaveria kädestä ja aloittaa keskustelu siitä, miten
1) Mies on mies ja nainen on nainen;
2) Sukupuoleton tasa-arvo on täyttä valetta;
3) Nainen on tehty alistettavaksi ja astuttavaksi, miehen nautinnon lähteeksi.
Siitä se muutos alkaa, pian on talossa aito machomies joka ottaa ja satuttaa eikä turhia kysele.
Minä pidän myös todella paljon alistus leikeistä mutta ehdottomasti niin päin että, nainen alistaisi minua sitoisi kiinni jne. mutta ei se näinkään päin ole helppoa löytää sellaista.
Voi voi kumpa vielä jonain päivänä.....
toivottavasti lapsenne otetaan huostaan.Te ootte TODELLA hulluja!
Järkyttäviä naiskohtaloita!
Mistä näitä vässykkämiehiä oikein riittää. Eikö kukaan ole kertonut heille, että miehen tehtävänä on pitää naisensa tyydytettynä? Jos nainen kaipaa piiskaa tai muuta rajumpaa toimintaa seksiin, niin en käsitä, mikä siinä nyt on niin vaikeaa pitää naisensa tyytyväisenä, kun tämä kerran on selvästi kertonut tarpeestaan.
Tuollainen laiskuus tehtävänsä suorittamiseen miehellä viittaa suhteessa olevaan johonkin suurempaan ongelmaan. Miksi mies kieltäytyy tyydyttämästä vaimonsa tarpeita? "Minusta se on väärin" tai "se ei ole minun juttuni" Ovat idioottimaisia perusteluja. Ei tässä siitä ollut kysymys, vaan aivan yksinkertaisesti toisen tarpeiden tyydyttämisestä.
Suurin osa, jos vain saisivat itsestään tuon verran irti, huomaisivat piiskaamisen antoisuuden hyvin nopeasti, ja ehkä sen avulla pääsisivät irti vässykkämäisyydestään ja kasvaisivat mieheksi, eikä onnettomaksi selittelijäksi, joka inisee, ettei joku ole juuri "minun juttuni". He saavat naiselta niitä omia juttujaan aivan mielinmäärin, kunhan ensin tarjoavat naiselleen, mitä tämä tarvitsee. Vakuutan piiskasta pitävän naisen olevan kunnon piiskaamisen jälkeen valmis melkein mihin tahansa juttuunne. Tunne on tällaiselle naiselle niin voimakas.
Sen ymmärrän hyvin, jos miehellä on erekto-ongelmia, niin silloin on tietenkin vaikea naida, mutta se, ettei piiskaa, sitä haluavaa vaimoaan, ei ole koskaan mikään fyysinen ongelma, vaan ainoastaan "henkinen" ongelma ja suoraan sanottuna pelkkää saamattomuutta yhdistettynä epämiehekkääseen lapsellisuuteen.