Meedio Lisa Williams tulossa suomeen ja en saa enää lippua hänen iltaansa:((
Vuosikausia haaveillut kys hlön näkemisesta ja nyt sitten käy näin että Finlandia-talo buukattu täyteen:(((
Kommentit (33)
usko, että on olemassa mitään oman simmun näkökentän ulkopuolista, on aivokapasiteetista ehkä noin 4 prosenttia käytössään. Too bad.
höpö höpö.
Simmuni näkökenttäliinin ulkopuolelle on vaikka mitä UV-säteilyä, röntensäteilyä ym.
Kaikkea ei siis näe mitä on olemassa.
Silti tiedän että kuolemanjälkeistä elämää ei ole ja tuokin meedio on huijari joka tekee rahaa hölmöjen kustannuksella.
Pitäisi melkein mennä nauramaan paikan päälle...
Vuosikausia haaveillut kys hlön näkemisesta ja nyt sitten käy näin että Finlandia-talo buukattu täyteen:(((
Hei, minulla on 1 lippu myytävänä. Mikäli vielä kiinnostaa, ota yhteyttä email os. tatjana.haanpaa@hotmail.com
Kuten jo mainittiin, on ihmisiä jotka eivät tajua että maailmassa on muutakin kuin se oma nenänpää
joka näkyy.
lapsena oman tulevaisuuteni... Koulussa meidän piti kuvitteellisesti kertoa missä olemme kymmenen vuoden kuluttua. Sain selvän vision tilanteestani. Muistin tämän myöhemmin ja huomasin kaiken toteutuneen! Hauskaa. Uskon että lapsilla ja eläimillä on suorempi yhteys yliluonnolliseen.. ajan myötä 99,9 % kadottaa ja "unohtaa".
lapsena oman tulevaisuuteni... Koulussa meidän piti kuvitteellisesti kertoa missä olemme kymmenen vuoden kuluttua. Sain selvän vision tilanteestani. Muistin tämän myöhemmin ja huomasin kaiken toteutuneen! Hauskaa. Uskon että lapsilla ja eläimillä on suorempi yhteys yliluonnolliseen.. ajan myötä 99,9 % kadottaa ja "unohtaa".
Näin on, mulla olis paljon kertomista mutta en viitsi täällä. Jokaisella on oma taipaleensa, toiset ei näe mitään eikä ymmärrys riitä.
Olen aina ollut sitä mieltä että maailmassa on paljonkin sellaista mitä emme ihan käsitä emmekä näe.
Ja kun mulle 19v iässä ennustettiin 2 lasta ennnenkuin olen 30v (sain lapseni 26v ja 27½v i´issä), nuoren läheisen menetystä kipujen jälkeen (äitini kuoli tuskallisen sairauden jälk 47v iässä)ja kerrottiin lapsuuden vaikuttaneen voimavaroihini (en siis ollut maininnut kys hlölle mitään kurjasta lapsuudestani) niin usko vain vahvistunut..
ap
Mitä ihmeellistä on siinä että ennustetaan naisen synnyttävän kaksi lasta ennen 30 ikävuotta? Sehän on suorastaan normi, varsinkin jos on yhtään duunarityypin nainen. Lapsuus on vaikuttanut voimavaroihin 100% ihmisistä. Nuoren läheisen menettäminen kipujen jälkeen on sekin melko turvallinen ennustus. Sehän voi olla mikä vaan, kaveri, sukulainen, työkaveri jne.
ennustajat tietää aina jotain, mutta yleensä suurin osa menee väärin.
Lisa Williams on erittäin menestynyt ja lahjakas meedio. Eipä olisi kovin pitkälle pötkinyt, jos olisi huijari. Aika vaikeaa on keksiä omasta päästään juttuja tuntemattomien ihmisten menneisyydestä ja pois nukkuneista lähimmäisistä. Se, että itse ei ole kokenut mitään yliluonnollista tai nähnyt henkiä tms ei tarkoita sitä etteikö henkimaailma olisi todellinen. On aika lapsellista ajatella, että jos itse ei ole nähnyt jotain se automaattisesti tarkoittaa, ettei sitä ole olemassakaan.
Itse olen ollut meediotilaisuuksissa (suomalaisten meedioiden) ja kaikki heidän kertomansa ovat pitäneet 100% paikkansa. Toki varmasti on olemassa sellaisiakin henkilöitä, jotka yrittävät huijata ja rahastaa, mutta menestyvät meediot ovat ihan oikeita ja aitoja näkijöitä.
Ja siihen, että Raamattu kieltää ottamasta yhteyttä henkimaailmaan. Raamattu on vain kirja, jonka ovat ihmiset kirjoittaneet. Raamattu ei ole ainoa totuus ja laki.
ennustajat tietää aina jotain, mutta yleensä suurin osa menee väärin.
minä olen aikoinani lapsellisuuksissani käynyt monella ennustajalla/meediolla ja voin sanoa että osa tiesti jotain osa ei.. siihen aikaan uskottelin itselleni että ne tietää kaiken. Minulla meni paljon rahaa siihen touhuun.
Mutta Raamattuhan ei sano etteikö ne tietäisi jotain, mutta mistä ne saa ne tiedot? ne saavat tietonsa voimmakkailta henkiolennoilta joilla on tarkoitus johtaa ihmisiä harhaan.
Pistin silloin myös merkille että useat näitä meedioista ja heidän asiakkaistaan kärsii erilaisista sairauksista. Se oli kummallista..
keskusteluja ettei kannattaisi mitään sanoa. Sanonpa nyt kuitenkin. Mua ärsyttää niin suunnattomasti tuollaiset henkisesti rajoittuneet ihmiset, jotka pilkkaavat ja nauravat ihmisille, joilla ihan oikeasti on monenkinlaisia kokemuksia ja syvää uskomusta, jopa ihan rehellistä tietoa yliluonnollisesta ja esim kuolemanjälkeisestä elämästä.
Se, että itse ei koskaan ole kokenut mitään erikoista, ei millään tavalla poissulje muiden kokemuksia. Ja kun kerran itse ei ole mitään yliluonnollista kokenut, ihan suoraan sanottuna miten helvetissä sinä voit "tietää" ettei sellaista ole? Tiedätkö kaikki maailman asiat? Vai eikö mitään sellaista ole olemassa mitä sinä et ole nähnyt vaikka muut olisi?
Lisa Williams on aivan mahtava nainen! Olen seurannut sarjaan myös pitkään ja kiinnostus olisi suuri tavata hänet. Hän on auttanut monia ihmisiä. Kuolemanjälkeisestä elämästä kiinnostunmeille suosittelen Michael Newtonin kirjaa Sielujen matka. Newton on hypnologi muttei aikaisemmin ollut uskonut juuri mihinkään yliluonnolliseen, kunnes alkoi kuulla ällistyttäviä kertomuksia hypnotisoiduilta asiakkailtaan ja erikoistui siksi tutkimaan sielujen elämää "elämien välissä". Tulokset on uskomattomia. Lukekaa suosittelen! Voi saada monet eäilijätkin uskomaan.
jooo ehkä ottaakin yhteyttä henkimaailmaan mutta se onkin sitten eri asia minkälaisia ja mistä nämä henget tulevat....kyllä nyt kannattais lukea raamattua, tästäkin asiasta varoitellaan moneen otteeseen.
Mä ostin omani kuukausi sitten ja taisi olla ihan viimeisiä lippuja. Liput tuli toukokuussa myyntiin, mutta niitä ei juuri missään mainostettu. Mä en edes kuvitellut että se ikipäivänä tänne tulis et olisin tajunnut seurata.
Ja joo, jotkut ei usko Lisan taitoihin saati henkimaailmaan, mutta sehän on vaan heiltä itseltään pois :)!
Raamattu ei ole VAIN kirja, jonka ihmiset ovat kirjoittaneet. Se on JUMALAN sana ja kaikki mitä siinä on on totta. Voi olla että ne meediot näkee oikeesti niitä asioita, mutta se tulee riivaajaenkeleiltä. Nekin tietävät asioita. Muuten saat olla mitä mieltä vaan mutta Jumalan sana on totuus ja kaikki mitä siellä sanotaan on totta. Jos et usko siihen, oot menossa tonne
ja se ei todellakaan ole naurun tai vitsailun asia!
että ne tulkitsevat asioita hyvin vahvasti uskon ja ennakko-odotustenkin kautta. Tapahtumien ajallinen suhde (eli jos ensin tapahtuu A, sitten B), tulkitaan usein kausaaliseksi, vaikka todellisuudessa kyseessä on pelkkä yhteensattuma. Rukoilet apua, ja saat sitä, mutta et osaa ajatella, että apu olisi tullut joka tapauksessa.
Jos elämää miettii, siihen liittyy todella paljon kummallisia yhteensattumia. Miten pitäisi suhtautua esim. siihen, että saman pöydän ympärillä illastavat ihmiset, jotka eivät ole toisilleen sukua, huomaavat äkkiä, että kaikkien isän nimi on Matti ja hän on kuollut? Aika erikoista, mutta mahdollista, vaikka todennäköisyys on varmaan jotain 1 miljardista.
Jos ennustaja ennustaa että nainen saa kaksi lasta ja menettää läheisen, se ei todellakaan ole kovin suuri saavutus. Toisaalta jos ennustaja olisi osannut ennustaa, että tulet ruokailemaan neljän ei-sukulaisen kanssa, joiden kaikkien isän nimi on sama kuin sinulla, ja joka on kuollut, silloin minäkin uskoisin ennustajalle olevan lahjoja.
On se totta, muutta tyhmäkin ymmärtää mitä aikakautta elettiin. Ei se tietenkään nykypäivässä tarkoita että noitanainen täytyy tappaa. Jokaista ihmistä Jumala rakastaa mutta teoista hän ei tykkää. Mutta jokatapauksessa ei noidanhengen saa antaa elää, eikä varsinkaan vaikuttaa omaan elämään.
keskusteluja ettei kannattaisi mitään sanoa. Sanonpa nyt kuitenkin. Mua ärsyttää niin suunnattomasti tuollaiset henkisesti rajoittuneet ihmiset, jotka pilkkaavat ja nauravat ihmisille, joilla ihan oikeasti on monenkinlaisia kokemuksia ja syvää uskomusta, jopa ihan rehellistä tietoa yliluonnollisesta ja esim kuolemanjälkeisestä elämästä.
Se, että itse ei koskaan ole kokenut mitään erikoista, ei millään tavalla poissulje muiden kokemuksia. Ja kun kerran itse ei ole mitään yliluonnollista kokenut, ihan suoraan sanottuna miten helvetissä sinä voit "tietää" ettei sellaista ole? Tiedätkö kaikki maailman asiat? Vai eikö mitään sellaista ole olemassa mitä sinä et ole nähnyt vaikka muut olisi?
Lisa Williams on aivan mahtava nainen! Olen seurannut sarjaan myös pitkään ja kiinnostus olisi suuri tavata hänet. Hän on auttanut monia ihmisiä. Kuolemanjälkeisestä elämästä kiinnostunmeille suosittelen Michael Newtonin kirjaa Sielujen matka. Newton on hypnologi muttei aikaisemmin ollut uskonut juuri mihinkään yliluonnolliseen, kunnes alkoi kuulla ällistyttäviä kertomuksia hypnotisoiduilta asiakkailtaan ja erikoistui siksi tutkimaan sielujen elämää "elämien välissä". Tulokset on uskomattomia. Lukekaa suosittelen! Voi saada monet eäilijätkin uskomaan.
nauran räkäisesti näille huijareille, koska minkään luonnontieteen mukaan moinen touhu ei yksinkertaisesti ole mahdollista.
Näin ollen jos joku muuta väittää, hän valehtelee. Valehteluun motivoi saada rahaa herkkäuskoisilta ääliöiltä joita tässä maailmassa kyllä riittää.
Tiedäthän sinäkin ettei tonttuja tai maahisia ole. Ihan samalla tavalla minä tiedän ettei kummituksia ole... jne..
En tiedä kaikkia maailman asioita.
Moni saa apua placebo-lääkkeistäkin. Kyllä joku voi saada "apua" jostain silmänkääntäjästäkin. Vaan sitten kun huomaa että huijarihan se siinä olikin niin tuskin häpeissään siitä huutelee.
Voin joskus noita teoksia ihan huumorimielessä lukeakin. Voin lukea Raamattua tai Koraaniakin vaikka harras ateisti olenkin.
En tiedä mistä olet yrittänyt ostaa noita lippuja, mutta Lippupalvelussa oli ainakin vielä lippuja myytävänä :-)