Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro miksi olet vielä sinkku?

Vierailija
20.08.2011 |

Olentko liian vaativa esim naisen koulutuksen suhteen? Kuulin kerran et esim siivoojat,kampaajat ym.ei oo kiinnostuksen kohteina kuin korkeintaan seksimielessä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itekseni enkä kaipaa ketään tähän lähelle jakamaan elämää. Jos joskus tästä huolimatta kuitenkin pariudun toivon, että voimme elää eri osoitteissa!

Vierailija
2/5 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itekseni enkä kaipaa ketään tähän lähelle jakamaan elämää. Jos joskus tästä huolimatta kuitenkin pariudun toivon, että voimme elää eri osoitteissa!

Yritän ajatella, etten ole vielä tavannut sitä oikeaa.

Mutta ihan tosiasiassa en olekaan tavannut sellaista miestä, kenen kanssa olisin halunnut seurustelusuhteeseen. Se on taas eri juttu, onko sellaista miestä olemassakaan ja jos on niin haluaako hän seurustella kanssani. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku ja todennäköisesti sellaisena pysyn jatkossakin.

Vierailija
4/5 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole halunnut kiirehtiä parisuhteeseen. eikä mulla ole mitään kiirettä vieläkään, koska lapset on tehty ja elämä tuntuu hyvältä näinkin.

Vierailija
5/5 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) Olen tullut niin monta kertaa petetyksi (henkisesti ja kerran fyysisesti), että en luota enää miehiin. Vaikea päästää ketään lähelle.

b) Haluan antaa vapaa-aikani lapselleni vielä kun hän on pieni.

c) Olen suhteellisen itsenäinen ja erittäin korkeasti koulutettu. Tämä pelottaa joitakin miehiä. Eikä musta kotipiikaa kenellekään saisikaan, vaan edellytän parisuhteen olevan tasa-arvoinen.