Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskenmeno vai voiko olla vielä toivoa?

Vierailija
20.08.2011 |

Viikkoja 7 ja viikon ajan on tuhruttnut vähän ruskeaa tai lähes mustaa vuotoa. Raskausoireita kyllä on, ei mitään megaluokkaa, mutta kuitenkin.

Pelottaa vain niin hitsisti, kun kaksi edellistä km:a ovat alkaneet juuri samalla tavalla, tuhruvuodolla, silloin tosin ei ole myöskään ollut edes tätä vähää oireita. Onnistuneissa raskauksissa mitään tuhruiluja ei ole ollut.

Onko kenelläkään raskaus onnistunut vuodosta huolimatta, vai asennoituako tässä nyt sitten taas keskenmenoon? :(

Yksityiselle ei ole varaa mennä kuin vasta viikon päästä tilannetta tarkistamaan ja neuvolaan en ole ollut vielä yhteydessä (eikä sieltä viimeksikään saanut apua tai lähetettä sairaalaan ultraan, hymyiltiin vaan, että kyllä se siitä...).

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti ei nyt uskalla toivoa, sillä jos km tulee, niin sitten putoaa taas korkealta.

Olenpa tänään mietiskellyt syntyjä ja syviä ja oikeudenmukaisuutta, kun ystäväni ilmoitti olevansa taas vahingossa raskaana ja miettivänsä mitä tekisi... Uskomatonta tuuria ja ironiaakin mielestäni, varsinkin kun meillä on saatu 1,5 vuoden aikana aikaiseksi nyt 3 positiivista raskautta, joista kaksi on mennyt kesken ja tätä kolmatta tässä nyt jännäillään ja toisella , joka ei halua lasta, tärppää siitä yhdestä ainoasta vahingosta...!

Vierailija
2/8 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa samoihin aikoihin ihan kunnon menkkakivut ja selvää vuotoa. On ihan tavallista, että "menkat" tuntuvat vielä 2 tai 3 kiertoa silloin kun olisi muutenkin kuukautisten aika.

Viimeisin "varma keskenmenoni", jota itkin miehen kainalossa katsoo tuossa aamupiirrettyjä. 5-vuotias poika :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesken menneessä ei mitään vuotoja (keskeytynyt keskenmeno todettiin rv10), 2 onnistuneessa enemmän tai vähemmän tuhnutteluvuotoa ja 1 ei mitään vuotoja. Eli joko onnistuu tai sitte ei, vuodoista ei voi ainakaan mun kokemuksella mitään päätellä!

Vierailija
4/8 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhruvuotoa kaksosista viikolle 12 saakka! Rv 5 se alkoi, pyyhin vaaleanpunaista vessapaperiin. Sitten seuraavalla kerralla (ehkä rv7) piti laittaa jo pikkarinsuoja. Yhdellä kerralla (ehkä rv10 tai rv11) jopa niin paljon, että jouduin laittaan ison siteen. Tämä tapahtui illlalla klo 21 ja menin lepäämään, vuoto kesti seuraavaan päivään. Terkka vain sanoi, että kesken tais mennä, mutta näytille ei tarvi tulla paitsi jollei ole kauheet kivut. No mulla ei ollut kipuja ollenkaan, paitsi sydämessä. Itketti ihan kamalasti.

Silti ja kaikesta huolimatta kaikki meni hyvin. Vuodot loppui kuin seinään rv12 jälkeen. Kävin 3x varhaisultrassa noiden vuotojen vuoksi (maksoin ihan itse, yksityisellä). Nyt mulla on 6,5v. tyttöset.

Vierailija
5/8 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tuhruvuotoa ekassa raskaudessa, joten luulin, että en ole raskaana. Testi näytti kuitenkin plussaa. Musta ja tumma vuoto on vanhaksi mennyttä verta ja sitä voi tulla monesta syystä. Kun sitten kunnolla alkaa vuotamaan (kirkasta punaista) niin sitten voipi olla keskenmeno, aina ei silloinkaan. Tulehan kertomaan miten kävit. Ja kyllä se kunnon vuoto nyt jo aika pian alkaa jos keskenmeno.

Vierailija
6/8 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta keskenmenoja läpikäyneenä tiedän tuskasi. Voimia odotteluun!

Vierailija
7/8 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tullut useampi keskenmeno ja aina juuri 7-8 viikolla. Onnistuneestakin raskaudesta vuodin juuri samaan aikaan ja olin varma että ei se sitten tämäkään onnistunut.

Vierailija
8/8 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuinen raskaus oli kaksosraskaus, jossa toinen oli lakannut kehittymästä varhain, ja toinen n. rv 7, eli kesken meni ja kaavintaan päädyin.

Nyt olen taas raskaana rv 7+2. Ja tänään alkoi tuhruvuoto sekä vatsakivut.. Onneksi alkuraskauden ultra on maanantaina, joten ei sen kauempaa tarvitse hermoilla. En kyllä enää jaksa uskoa että hyvin kävisi, ei minun historialla.

Ei ole elämä helppoa ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi