Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jääkaapissa paistettu kananrintafile, 1 kpl. Mitä ruokaa teen siitä miehelle ja mulle?

Vierailija
19.08.2011 |

Jotain kastiketta ajatelin, siihen se varmaan riittäisi, mutta millainen? Riisin kanssa?

Antakaa hyvä ja maukas ohje. Peruselintarvikkeita on, ei mitään hienoa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johon keitettyä riisiä pohjaksi.

Vierailija
2/11 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä sais ruoan mulle, liukkeeksi riisiä. Miehelle pitäisi olla 2 kpl rintafileitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just jonku uuniruuan tai kastikkeen tms.. Olen raskaana ja hirveä nälkä! Ja lämmin ruoka houkuttaa enempi kuin salaatti.

ap

Vierailija
4/11 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosaan riitä kunnon ruokaan mitenkään. Tee pizza ja silppua sinne yhdeksi täytteeksi.

Vierailija
5/11 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee siitä kanasalaatti RUOAN LISÄKSI, yksinään ei siitä millään saa riittävää ruokaa kahdelle aikuiselle, joista toinen vielä mies. Eli kauppaan hop hop :)

Vierailija
6/11 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen syötiin paistettuna riisin kera yks per lärvi. Tai itseasiassa mä söin 1,5 kpl ja mies puolikkaan :D.. Mulla on melko pieniruokainen mies. Normaalipainoinen, mutta minä syön enemmän. Kyllä mä uskon, että se yksi file riittää johokin kastikkeeseen jos siihen keksii esim. vielä jotain muuta sekaan.. vaikka jotain kasvista? Kovin paljon ei ole kyllä vaihtoehtoja. Porkkanaa löytyy ja on jotain papujakin varmaan..

ap

Vierailija
7/11 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilko liha pieneksi, vedä parista porkkanasta juustohöylällä suikaleita, pilko sekaan pari punasipulia, papujakin voi laittaa tölkillisen ja loraus (ruoka)kermaa.

Mausta makusi mukaan esim. curryä tai rakuunaa tai jotain muuta.

Riisiä lisukkeeksi ja ehkä salaattikin

Vierailija
8/11 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastikkeen voisi tehdä vaikka hauduttamalla ruokakermassa tai smetanassa, lisäksi jotain india maustetta, curryä tai chiliä. Tai jos kaapissa on tomaatteja/-pyrettä tai purkkimurskaa voi tehdä "italialaistyylisen" yrttien, sipulin ja valkosipulin kanssa

Vierailija
9/11 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wokkaa se riisin ja kasvisten kera niin saat riittämään molemmille tai sitten lämpimiin leipiin ja jotain muutakin täytettä.

Tai laita se munakkaan täytteeksi.

Vierailija
10/11 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse söin jättiannoksen, mies tapansa mukaan vähemmän kuin minä.

Kastikkeeseen tuli: Eilen paistettu kananrintafile paloiteltuna, prk tomaattipyrettä, sipuli, paprikaa, papusekoitusta n. 1 dl, 2 dl ruokakermaa, mausteet. Ja syötiin riisin kanssa. Oli tosi hyvää vaikka päästäni vetäsin...

ap

Vierailija
11/11 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruselintarvikkeita? Mitä ne ovat sinun kaapissasi?

Yhdestä rintafileestä voi saada kahdelle hyvän wokkiruuan vihannesten, mausteiden, kookosmaidon ja nuudelien kanssa.

Kana-chili-nuudelikeittoa?

Tai kastike, jossa kanaa, sieniä, vihanneksia, kermaa (kts googlesta resepti Kanaa Bonne Femme) pastan, riisin tai perunoiden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi