Tekis mieli testata yhtä miestä, että miten sitoutunut hän on uuteen naiseensa.
"Vonkasi" mua, varattua naista, pitkään ja en suostunut tapaamiseen. Nyt muuttanut yhteen uuden naisensa kanssa ja muhun iski pikku piru ;) En mä siitä mitään hyödy, näkisinpä vaan, että onko hyvin sitoutuvaa tyyppiä.
Kommentit (19)
Mä vaan oon tämmöinen pikku-ilkimys ;)))
vähän pettynyt kun löysi naisen ja jätti sinut rauhaan.
Nyt haluaisit vähän pönkittää omaa itsetuntoasi, toivon ettet onnistu, koska miehellä on voinut olla vahvoja tunteita sinua kohtaan ja kun tilaisuus koittaa voi vastustaminen olla vaikeaa, vaikka uusi suhde olisikin ihan kiinnipitämisen arvoinen ja sullahan motiivit oli kuitenkin puhtaasti itsekkäät.
Hyi sua!
kasva aikuiseksi, kasvata itsetunto. Mitä järkeä on varatun naisen vongata varattua miestä, jos ei mitään tunteita ole toista kohtaan?
vähän pettynyt kun löysi naisen ja jätti sinut rauhaan.
Nyt haluaisit vähän pönkittää omaa itsetuntoasi, toivon ettet onnistu, koska miehellä on voinut olla vahvoja tunteita sinua kohtaan ja kun tilaisuus koittaa voi vastustaminen olla vaikeaa, vaikka uusi suhde olisikin ihan kiinnipitämisen arvoinen ja sullahan motiivit oli kuitenkin puhtaasti itsekkäät.Hyi sua!
varattu ja ei ollut aikomustakaan pettää. Iski toisen naisen ja muuttivat heti yhteen ja edelleen silloin tällöin viestitellään. ap
Miksi ei voi olla vilpittömästi iloinen siitä, että mies löysi itselleen kaipaamansa naisen?
t. mies
onko mies sitoutunut vai ei uuteen naiseensa? Siis miksi haluaisit tietää?
Mieti sitä, että jos tuo mies on ollut totaallisen rakastunut suhun ja nyt aloittanut uuden elämän. Niin säkö rikkoisit siltä mieheltä edes sen vähäisen onnen pönkittääksesi omaa itsetuntoasi?
ystäviäsi!?
Eli toisinsanoen haluaisit pilata heidän suhteen ja tunkea väliin.
Ihana tyyppi olet. Ja miehesi ei tietenkään tiedä mitään että viestittelette välillä.
Kyllä sulla on itsetunto hukassa, kun tällaisilla asioilla pönkität omaa oloasi. Et ainakaan maininnut että olisit kiinnostunut miehestä.
oletko itse sitoutunut, kun varattuna haluat kiusoitella toisia? Et sä miestä testaa, vaan sitä halutaanko sua yhä ja mikä on sun arvosi. haluat itsellesi ihailua, pohjimmiltaan.
Haluat siis päästä tavoitteeseesi, että mies jättää uuden naisensa vuoksesi ja sitten naurat päin naamaa, ettet otakaan häntä hahhahhaa ja mies menee ja hirttää itsensä. Ja sitten olet tyytyväinen, kun olet näin kauhean suosittu ja haluttu. Kato sä olet vaan tällainen kiva pikku pirulainen.
Toivottavasti sun mies pettää sua minkä kerkeää.
vuokseni, kuhan vaan testaisin omaa viehätysvoimaani. Kuulostaa oikeesti lapselliselta munkin mielestä. ap
kuulut millään tavalla tuttavapiiriini. Et kuuluisi kauaa ja pitäisin huolen että kaikki saavat tietää, millainen horoperse oikeasti olet!
kuulut millään tavalla tuttavapiiriini. Et kuuluisi kauaa ja pitäisin huolen että kaikki saavat tietää, millainen horoperse oikeasti olet!
Eikä petä kyllä se mieskään, näin uskoisin ja jopa toivoisin. ap
Toivottavasti miehesi tekee tollasia juttuja sun selän takia.
No en kai mä ny herran jumala sitä toivo, että hän jättäisi sen uuden naisensa vuokseni, kuhan vaan testaisin omaa viehätysvoimaani.
No voi voi pikkuista, kun et halua, että niin käy, mutta entäs jos käy? Oisko aika miettiä omien suunnitelmien mahdollisia seurauksia elämässä?
vuokseni, kuhan vaan testaisin omaa viehätysvoimaani. Kuulostaa oikeesti lapselliselta munkin mielestä. ap
Alkoi ihan ääneen naurattamaan. Vaikka se mies lähtisi kanssasi sänkyyn, ei se kerro mitään omasta viehätysvoimastasi, vaan siitä miehestä.
Yhdessä (saksalaisessa) tv-ohjelmassa oli hieman kieliposkessa tehty kadulla tehty kokeilu. Tuloksena: 80% kadulla pysäytetyistä miehistä suostui spontaaniin seksiin. Naisilla luku oli hieman alempi (0%)
Tämä oli varmaan provo, mutta olette te naiset silti hassuja ;-)
Etkö voisi vaan iloita uudesta suhteesta.
Nytkö se keljuttaakin ko mies ei enää olekaan kiinnostunut vain sinusta. Nostapa päätäs sieltä omasta navastas ja vilkase ympärille..täällä maassa on muitakin kuin sinä.