Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko puolivuotiaalle antaa Elovena-kaurapuuroa?

Vierailija
03.11.2005 |

Veteen vai korvikkeeseen tehtynä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikai siinä mitään. jos uppoo niin syötät jos ei uppoo jätät syöttämättä.

Vierailija
2/7 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä neuvolan täti tuntuu oikein VAATIVAN puolivuotiaallemme Eloveenasta tehtyä puuroa:-D. Itse kun tykkään antaa niitä semperin ja Bonan puurojauheita. No, onneksi lapsia on jo useampi, joten uskon osaavani ruokkia vauvankin terveellisesti vaikken aina ruokikaan neuvolan tätin ohjeilla... (Ja taitaa siellä sos. ja terv. ministeriön suosituksissakin ne jauhepuurot olevan ihan hyväksyttyjä :-D....)

Joten kyllä Eloveena käy. ( Olen siitä joskus aiemmin tehnytkin ja hyvin maistui sekin.. Nyt vain on aamutohinassa helpomman tuntuista tekaista jauheesta kun pitää huolejtia monen aamupalasta ja kouluun lähtemisestä, viemisistä ja tuomisista...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. viiden äiti

Vierailija
4/7 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina tehnyt veteen, mutta kun poika oli mummillaan hoidossa, olivat he keittäneet puuron korvikkeeseen. Oli kuulemma mennyt oikein hyvin alas. Veteen keitetyn kanssa on aina vähän ongelmia. Olen kuitenkin ollut siinä uskossa, että korviketta ei saisi keittää, ettei vitskut tuhoudu?

Vierailija
5/7 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pussit joita kaupat myy...

Vierailija
6/7 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuuttani: Mihin se Eloveenan huomattavasti parempi terveelisyys perustuu kun verrataan jauhepuuroihin?? Rautaa saa molemmista ja lisäaineena jauheessa näkyy olevan vitamiineja, vadelmaa ja päärynämehutiiviste sekä kasviöljyä. Rasvaa lapsen on saatava se tietty määrä, samaten niitä vitamiineja. Eloveenaan on meillä aina käsketty lisäämään tilkka rasvaa ja mauksi voi kuulemma käyttää marjoja, vaikka vadelmia tai pilttiä ( jossa sitten onkin oma tuoteselosteensa)...

Säilöntäaineita ei pahemmin näytä jauheessa olevan, mitään E koodilla lueteltuja aineosia ei ole. Säilyvyys ilm. perustuu kuivasäilymiseen kuten eloveenallakin.

Ja pitääkö kauran olla kasvatettu luomuna, muutenhan siihen on käytetty vaikka mitä myrkkyjä?

Vierailija
7/7 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun mielestä ne on liian kalliita. Eikä ne mielestäni edes maistu " aidolta puurolta" .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän