Vinkkiä miten paneeliverhot saisi siististi nipsutin verhoihin???
Siis meillä sellainen ärsyttävä nipsutin kisko, jossa kuitenkin sellainen vaneri, jonka takana kisko on.
Kommentit (7)
Verhon yläreunaan rypytys nauha n2cm leveä. Osta sitten perus muovisia verho koukkuja. Koukuta verho ja laita nipsujen lenkkiin kiinni. Ei näy nipsut. Tai vaihda nipsut kokonaan muovisiin liukuihin jossa on "reikä".
Oon laittanut paneeliverhon yläpäässä olevaan "nauhakujaan" Varrastikun ja sitten kolmella nipsulla kiinni. :)
Oon laittanut paneeliverhon yläpäässä olevaan "nauhakujaan" Varrastikun ja sitten kolmella nipsulla kiinni. :)
on se, että paneeli ei pysy suorassa. Vaikka on hiilipaino verhon alaosassa ja tiheästi nipsuja. Meillä kun on toisen paneliverhon vieressä jalkalamppu jota ei voi siirtää. Se on ihan verhossa kiinni. Lamppu on siis verhon ja kulmasohvan välissä ja en millään saa tuota nurkkaa siistiksi.
yläosaan voi ommella kujan, johon voi pujottaa esim. ohutta rimaa tai jotain vastaavaa, jonka avulla yläosa jäykistyy.
Sekö, että paneeliverhon yläosa ei pysy suorassa?