Kirppishinnotteluun apuja
Eli olen ensimmäistä kertaa menossa lastentarvikkeita myymään, aika vähän on tullut ostettuakin.
Paljon pyytäisitte/maksaisitte esim. näistä (ehjiä ja puhtaita, toki vähän kulumaa):
- Lassie talvihaalari, 92, viime talven mallia, käytetty yksi talvi
- Viking talvikengät, 23, toissavuoden mallia, käytetty yksi talvi
- urheiluliikkeen talvikengät (en muista merkkiä, ovh 49 e), 25, käytetty yksi talvi
- Lego-farkut, 92, vähän käytetty
- verkkapuku, 90, ei merkkituote, mutta tosi vähän käytetty (ovh muistaakseni 20 e)
Arkivaatteista ajattelin pyytää tyyliin collegehousut 1 e.
Kommentit (4)
Kirpparilla täytyy laittaa todella alhaiset hinnat jos haluaa vaatteista eroon. Lassien haalareista ei oikein meinaa päästä eroon halvalla hinnallakaan. Jos on merkkitavaraa ehkei kannata kirpputorille viedä. Itse kyllä nyt olen ottanut pöydän ja myyn todella halvalla. Ainoa keini päästä tavaroista eroon. Meillä ei yksinkertaisesti ole kaappitilaa missä ylimääräisiä vaatteita säilyttää.
eli
- Lassie talvihaalari, 92, viime talven mallia, käytetty yksi talvi 8e? max
- Viking talvikengät, 23, toissavuoden mallia, käytetty yksi talvi 7e max
- urheiluliikkeen talvikengät (en muista merkkiä, ovh 49 e), 25, käytetty yksi talvi riippuu mitkä, esim stadiumin viimevuoden kengät oli todella kinkkanoita, en ottaisi ilmatteekskaan.. vähemmän tunnetut merkit varmaan maks 5e
- Lego-farkut, 92, vähän käytetty max 3e
- verkkapuku, 90, ei merkkituote, mutta tosi vähän käytetty (ovh muistaakseni 20 e) m,ax 3 e housut+takki
Kiitos vastauksista, olisko lisää mieleipiteitä?
Jotain tollasta 5-10 euroa olin itsekin ajatellut...
En ole kauhean innostunut tuosta huutiksen postitusrumbasta, siksi ajattelin, että jos sais mahdollisimman paljon kaappia tyhjennettyä yhdellä kirppiskäynnillä. Kyseessä itsemyynti, yhden päivän kirppis nimenomaan lastentarvikkeille.
Hei!
Ihmiset eivät kanna kirppareilla suuria summia mukanaan ja ovat siksi nihkeitä ostamaan mitään arvokkaampaa. Hyväkuntoiset talvihaalarit yms. kannattaa siis ennemmin myydä esim. huutiksessa. Jo 10 euroa tuntuu olevan monille kirpparilla liikaa vaikka samasta puvusta saa huuto.netissä useamman kympin. Samaan kastiin menevät mielestäni nuo Legon farkut. Perussääntö kirppareilla on, että euron tai kaksi maksavat tuotteet menevät. Toki vaatteiden kunto vaikuttaa paljon, mutta noin pienellä tuskin ovat vielä niin kuluneita...
Menetkö itse myymään vai vietkö itsepalvelukirpparille. Jos olet itse tiskin takana voit aina tilanteen mukaan laskea hintaa jos siltä tuntuu ja haluat tavaroista eroon. Itsepalvelukirppareilla potentiaalisiin asiakkaisiin reagoiminen ei ole mahdollista.