Mulla suuret cars fanit 3v9kk ja 6v10kk. Uskallanko viedä kattoon cars2 vai..
Kommentit (6)
Mä olin jo perjantaina 3v3kk ja 6v:n kanssa eikä kumpikaan mielestäni pelännyt leffaa (ehkä joku kohta oli vähän jännittävä kuten on muumeissakin) eikä ole nähnyt painajaisia siitä.
Itse yllätyin kuinka paljon ampumista ja räjäytyksiä leffassa oli sallituksi lastenleffaksi siis aikuisten agenttitarina autoina. Meillä on aina puhuttu leffoista, kuinka piirretyt on piirretty ja joku on ne keksinyt (esim. muumien mörkö tai kummitukset).
Leffasta 6v jälkikäteen itse analysoi, että niiltä autoilta räjähti vaan renkaat ja bensatakki eli hänen mielestään autot meni kai vain vähän rikki.
Lapset tykkäsivät leffasta paljon, vaikka eivät ehkä juonta ihan 100% tajunneet ja 6-vn kanssa on siitä myöhemmin juteltu ("miksi ne oli siellä öljynporauslautalla" "Mistä Martti tiesi, että se X on syyllinen" jne jne).
Alle 3-v:tä en veisi muutenkaan elokuviin ja ehkä en olisi vienyt nuorempaamme, jos olisin tiennyt millainen leffa on. Jälkiviisautta kun leffaa on julkisuudessa arvosteltu.
Epäreilua Cars-tekijöiltä, että tietävät miten paljon faneja on, ja sitten tekevät tällaisen mättö-tappo-elokuvan!! Olisi varmaan voinut keksiä jonkun toisenlaisen juonen,vai mitä?
Nyt harkitaan viitsiikö mennä...
mun samanikäiset lapset eivät saaneet ainakaan painajaisia, mutta 3v istui lähes koko elokuvan ajan sylissäni, koska pelkäsi. Häntä suretti autojen hajoaminen kovasti. 6v sen sijaan tykkäsi filmistä paljon, nauroi vitseille jne. Riippunee lapsesta, minkä ikäisen sitä voi viedä katsomaan.
Elokuva oli suunnattu minun mielestä koululaisille. Meidän 8v. tykkäsi siitä kovasti, mutta 6v. pitkästyi ja vinkui kotiin. Pienemmät eivät tajua elokuvan bond-juonta.
Muttei kannata, oli tosi tyhmä leffa ja varmasti suuri pettymys jos lastesi mielestä ykkönen oli hyvä!