Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia synnytys sattuu niin paljon?

Vierailija
19.08.2011 |

Mikä tarkoitus sillä on ollut että siitä on tehty niin kivulias? Onko se eläimillä yhtä kivuliasta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta koska ihminen on syntinen

Vierailija
2/10 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän miehillä satu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niin iso voi tulla pienestä reiästä ulos muuten kuin kovalla tuskalla. Olisiko tarkoitus se että tehdään mahdollisimman vähän lapsia.

Vierailija
4/10 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kivun on tarkoitus ohjata äidin ajatukset vain ja ainoastaan siihen synnyttämiseen. Ja ehkä meistä ihmisistä on tullut vähän suurempia kuin miksi meidät on "suunniteltu"...

Vierailija
5/10 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat ja kivulla sinä olet synnyttävä lapsesi. "

Minä luulen kanssa, ettei naiset tekis niin hirveesti lapsia. Ja siksi ihmisvauvoilla on suuri pää ja naisihmisillä pystyasennosta johtuva lantioaukon ahtaus.

Nuo seikat tekevät synnytyksestä kivuliaan.

Ja eläimillä taas ei ole niin kivuliasta se synnytys, ei toki ihan kivutonkaan.

Vierailija
6/10 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat ja kivulla sinä olet synnyttävä lapsesi. " Minä luulen kanssa, ettei naiset tekis niin hirveesti lapsia. Ja siksi ihmisvauvoilla on suuri pää ja naisihmisillä pystyasennosta johtuva lantioaukon ahtaus. Nuo seikat tekevät synnytyksestä kivuliaan. Ja eläimillä taas ei ole niin kivuliasta se synnytys, ei toki ihan kivutonkaan.

Ja kivulias synnytys olisi sitten se rangaistus ihmisnaisten syntisyydestä. Näin olen kuullut, en ota kantaa sen kummemmin.

Vierailija
7/10 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan oikeasti, pitäähän nyt reiän edes jonkin verran suurentua :)

Vierailija
8/10 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira läähättää, vinkuu, on levoton. Hevonen kuopii, hikoilee, hengittää nopeasti. Vuohi määkii, vaihtaa asentoa ja paikkaa. Tuossa vasta jokunen esimerkki.

Vierailija
9/10 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kivulias, vaikkei eläin samalla lailla pysty ilmaisemaan kivun tunnettaan, kuin ihminen.

Mutta filosofisessa mielessä luulen että ihmiselle se kipu on annettu siksi, että kokemus ei ole aivan jokapäiväinen ja sen on syytä ns. pysäyttää. Joku miettii, että ei enää ikinä, joku kokee sen itseään lapseen lähentäväksi tms. Varmaan yksilöllistä tuo, mutta kaikkia yhdistänee se että kipu on yksi tunne joka ihmiseltä ei unohdu (jos laitat käden kuumalle hellan levylle niin taatusti opit kerrasta!).

Vierailija
10/10 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira läähättää, vinkuu, on levoton. Hevonen kuopii, hikoilee, hengittää nopeasti. Vuohi määkii, vaihtaa asentoa ja paikkaa. Tuossa vasta jokunen esimerkki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi